FX-18 inbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Proberen te verkopen, anders ga ik zoals T.....zegt varen, ik heb 3 duikboten en 4 schepen
Ik heb nog een zender MC -24 40 MHZ

Gr.Rob

Goed.. we hebben hier dus een winkelier die willens en wetens met smoesjes mensen opzettelijk verkeerde apparatuur verkoopt (35Mhz zenders voor zaken anders dan vliegtuigen). Daar is inmiddels meer bewijs van (op dit forum alleen al 3 meldingen).

Is het dan niet bv. tijd dat de KNVvL die man eens bezoekt om hem hier op aan te spreken? Of moeten we eens met een club vliegers langsgaan? :)

Ik heb mijn contact bij het "Agentschap Telecom" ... per e-mail om raad gevraagd ... ;-).
Als hij niet op wintersport is, heb ik meestal de volgende dag al antwoord ...

Môgge,

Opgelost, ik kreeg vanmorgen een mailtje dat er voor een 40 Mhz zender wordt gezorgt
door Toemen, hoe ik weet het niet.

Bedankt voor het mee kletsen mannen :thumbsup:

Gr. Rob

Môgge,

Opgelost, ik kreeg vanmorgen een mailtje dat er voor een 40 Mhz zender wordt gezorgt
door Toemen, hoe ik weet het niet.

Bedankt voor het mee kletsen mannen :thumbsup:

Gr. Rob

Da's mooi opgelost!

Moet er toch niet aan denken dat mensen, zonder slechte intenties maar simpelweg misleid, met hun bootje op 35Mhz in de buurt van een vliegveld gaan varen :schrik: :schrik:

Nou.. nu wachten tot je daadwerkelijk een 40Mhz zender hebt, en dan is alles goed opgelost.. van andere reacties in dit draadje begrijp ik dat de toezegging en het uitvoeren ervan nog wel eens wil verschillen..

Ja ik ben er ook niet helemaal zeker van, nu kreeg ik gisteren een rekening van hem, ik heb
hem terug gemaild hoe hij dat wou af handelen, op de rekening van gisteren stond zelfs geen prijs. ik heb een vies vermoeden.......

Rob

Tsjaa, mosterd na de maaltijd uiteraard en hoewel je al eens had gezegd dat het niet zou werken zou ik toch naar hem toegaan met de zender.
Voor mijn part dikke stennis schoppen als bij hem de tent vol staat met (potentiële) klanten en pas weer weg gaan als je je centen terug hebt of een 40Mhz set.
Zo'n FX-18 V2 35Mhz zelf weer verkopen levert ook weinig op want Staufenbiel dumpt ze nu voor 139,- euro incl. toebehoren.
**edit** En dan nog, als hij je voorliegt moet jij er niet voor bloeden toch?

Voor je het door hebt ben je te lang bezig met het wachten op loze beloften.

Maar zoals anderen ook reeds zeiden, dit is maar 1 kant van het verhaal.

Ik ben van morgen naar Den Bosch geweest, Meneer was niet aanwezig volgens zijn personeel, zal me wel zien komen.
Nou is het geen drama maar dit is toch een fijne winkel om weg te blijven.

Ga verder geen stennis schopen, want de stoom begon al uit men oren te komen.

Advies: weg blijven !!!!

Rob

Volgende keer van tevoren zonder nummerherkenning bellen als quasi klant.. als je 'm dan aan de telefoon krijgt, direct in auto stappen.

Rob,

Mag ik jou helpen? Ben zelf geen liefhebber van Toemen, maar ik kan wel wat betekenen in deze... Wil anders zelf wel met jouw zender en rekening naar Piep gaan en daar ff de boel op zijn kop zetten... (op een nette manier)...

Durf wel een een gokje te wagen dat ik of met geld, of met een andere zender thuis kom...

Heb er wel een effectieve tactiek voor...

Roept u maar...

Meneer Toemen moet zich bedenken dat de negatieve reclame uit dit draadje 'm nu al meer gekost heeft dan een extra nieuwe 40Mhz FX-18 'm ooit gekost had.. IK weet in elk geval wel een winkel waar ik nooit naar toe zal gaan nu...

tsja, dit gaat over een zender..
maar is uiteindelijk een winkelbespreking, vandaar dat ik er een slotje op moet draaien..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back