Fxd heli tot boot

• Topicstarter Topicstarter larshobma
  • Startdatum Startdatum
L

larshobma

Guest
Hallo allemaal, ik had een probleempje, ik heb een FXD heli en de motor heb ik eruit gehaald en nu wil ik er een boot van maken, weten jullie misschien hoe dit moet en wat ik moet weten enzo,

thnks alvast:cool: ooh ja ik ben beginner

Hey

Om je verder te kunnen helpen moeten we weten om wat voor motertje het gaat,
wat voor soort boot je wil bouwen en hoeveel je er +- aan wil uitgeven.

Groeten

Zet de moter weer terug in de heli en monteer een plaat piepschuim onder je heli. Nu heb je je boot. Een heli moter in een boot gaat wel, maar waarom zou je voor die paar euro niet gewoon een boot motertje kopen, als je setup perfect op elkaar is afgestemd heb je het meeste rendement van je voertuigje.
Jakko

Hey

Om je verder te kunnen helpen moeten we weten om wat voor motertje het gaat,
wat voor soort boot je wil bouwen en hoeveel je er +- aan wil uitgeven.

Groeten

de motor is uit een FXD heli en heeft geen merk. Maar ik wil graag een grote boot maken maar ik weet niet hoe dit met dat motortje zit enzo. Mij maakt het niet uit hoeveel het kost. Want ik heb 2 motortjes en een proppelor van de staart

Als het bedrag niks uitmaakt dan zou je voor een bandit xl kunnen gaan. Ik heb filmpjes gezien waar ze er leuke snelheden mee halen op de SAW. (youtube)
Jakko

zelf rc boot bouwen!!!??

Hallo, ik wilde graag zelf mijn RC bootje in elkaar zetten.

Ik heb wel een oude helikopter moter met propellors. verschillende andere motortjes uit rc voertuigen en tandwielen + schroefjes. Nu was mijn vraag aan jullie: Kan ik met dit materiaal een eigen bootje bouwen? Ik heb nog wel alles van mijn Heli (FXD) maar deze ligt wel helemaal uitelkaar.

alvast bedankt gr. LarsHobma;)

Als je een motertje op afstand kan laten draaien en een servo kunt aansturen kun je en werkende boot maken.