Fyetech Y6 Scorpion Flyer Frame

Ach laten we het onszelf maar eens makkelijk maken en bestellen een Y6 frame voor 179Euro inclusief motoren, regelaars, frame, Led's, Prop's, etc, etc.
Alleen flightcontrol en ontvanger er op en vliegen maar.

Uit de berg conrollers de OpenPilot er maar op gezet en die weet er aardig mee om te gaan, vliegt als een zonnetje?. Nu mijn GoPro er op en schieten maar.

Temp. handleiding op:
Y6 SCORPION - UNBOXING AND BUILDING THE 6 ROTOR FLYER

full

Waar o.a. te koop:

Y6 Frame kit with LED system, X4 QUAD KIT, QUADFRAME KIT, QUADKOPTER KIT, x4 Quad Frame kit with LED system MIKROKOPTER KIT, QUADKOPTER, X4 QUAD, QUAD FLYER KIT, 4 AXIS FRAME QUADCOPTER

//Frank

oja:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Da's nog eens een leuk instap prijsje!!

Weet je ook welke motoren en ESC's erbij zitten?

Misschien wat close-up foto's.

Zeker leuk!

Geen idee welke motoren / ESC zullen niet de beste zijn, ach als ze het maar blijven doen en en mag er een uitvallen.
Zelf even getest, hangt een beetje scheef maar voor de rest is het te landen.

//Frank

Is die openpilot geschikt voor het betere scheurwerk met heading-hold, of is hij enkel geschikt voor het stabiele werk?

Ja dat kan.
Er is nog al wat verwarring over HH mode (door Heli gebruikers, like me ;), wordt Rate mode als inferieur gezien) maar HH krijg je door de "I" term aan Rate toe te voegen.

Omdat de OP voor vliegtuigen, helies, multirotors geschikt is en ze de verwarring willen uitsluiten komt er in de volgende versie een HH mode bij (dus rate met een beet je I)

Ok, en wat moet hij kosten? zie namelijk geen prijzen, wel $96,00 in de US maar daar kan ik hem zeker niet bestellen of wel?

ik meenmet verzend kosten 90 euro zo iets.
nee bestellen kan nog niet.
ik vermoet dat i met 2 weken er weer is .
elke dag ff kijken want het zal weer erg hard gaan wat ik zo lees.

software kan je wel al binnen halen en kijken hoe en wat.
gps weet ik nog niet of dat werkt met de arducopter gps moet ik nog testen.
maar het gps bord van hun zelf komt er ook aan net als de draadloze set van hun.

quad aan of de y6 met xbee lapi aan en ja wel online parameters setings je kan er zo bij en realtime dus geen schakelaars om zetten en zo.
werkt ook met usb.
en de compleete setup gaat zo snel en simpel en je hoeft niks in de zender in te stellen meschien een schakelaar maar meer niet kanalen om draaien geen probleem in en uit gangen kan je zelf bepalen gas curves kan je in stelen en nog veel meer.
software kan je ook snel en goed in laden .
kijk maar eens naar de software dan zie je wat er kan of nog beter naar de filmpje.
OpenPilot – Open Source UAV Autopilot

OpenPilot TV Episode 2 – PID Tuning

Back