Galjoot. 80 voet. 1:88

nog een paar foto's en dan moet ik verder met mijn ander 'eeuwigdurende' project
Of de vlaggen juist zijn weet ik niet

20190930_195350.jpg
20190930_195420.jpg

20190930_195432.jpg
20190930_195552.jpg

20190930_195314.jpg

Nou nou, dat is niet mis zeg wat je hier laat zien:thumbsup::worship::worship:
Normaal zou ik je welkom heten hier op het forum, met een stoeltje in mijn hand nog vechten voor een plaatsje op de eerste rij, en dan al het moois wat langskomt stapsgewijs bewonderen.:D:D
Maar nu is er al een compleet scheepje ontstaan, en vraagt mijn vrouw voortdurend waarom mijn mond al dagen zover openstaat, etc.etc.
Kortom welkom hier en proficiat met dit mooie resultaat en de hierbij gebruikte technieken.
Een schitterend resultaat en ik zie nu al uit naar dat ”eeuwigdurende project” van je;)
Gr Koos

Leuk die ideetjes. Glas van fotolijsten van de Action. Die kosten daar inderdaad geen drol en als je naar de Hubo gaat weet je het wel.
Ik heb vroeger zeeaquarium filters gebouwd. Altijd met afvalglas. In die tijd kwam dubbel glas in de huizen en kreeg je vensterglas met de bosjes aangeboden. Maar nu is glas kopen duur.
Ook je techniek van zeilen maken. Ziet er realistisch uit. Welke lijm gebruik je? En de koperdraad uit luidsprekerkabel?

Ik gebruik gewone houtlijm van bison.... en koperdraad komt uit een accukabel

Zeer realistisch die Galjoot. Het is altijd mooi dat je binnen in het schip kan kijken. De zeilen hebben een mooie kleur bruin. Ze zien er "gebruikt" uit.
Marcus

Back