Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb afpd alleen vlieg ik nu met een joystick.
ik wel heel erg graag een niet al te dure gamebird kopen
maar ik wweet niet waar enzo.
ik zal graag een tweedehands afpd gamebird willen.
alvast bedankt
(mag ook nieuw zijn maar niet al te duur)
Er wordt in Nederland zeker even zo vaak in mode 2 gevlogen.
Bij verschillende clubs hier in Noord-Holland waar ik lid van (geweest) ben wordt er zelfs maar door een kleine minderheid in mode 1/gas rechts gevlogen...
Ik heb wel eens de indruk dat er in het oosten van het land valer mode 1 wordt gevlogen.
Het is gewoon persoonlijke voorkeur of meegaan met degene waarvan je het vliegen hebt geleerd.
hoi allemaal ik heb de e-sky zender bij aerotronic gekocht. mode 1, want ze vliegen op onze club mode 1
(modelvliegclub nijverdal)
hij doet super, maar ik heb een probleem. ik wou voor de lol weer is de smoke aanzetten maar dan zie ik geen rook!!!
hoe kan dat??
Exhaust is de uitlaat. Smoke werkt bij mij ook niet, de uitlaat wel.
Je kunt veel vliegtuigen toevoegen aan AFPD. In dit forum vindt je verschillende site met een groot assortiment aan vliegtuigen. Ook andere info, o.a. bij het installeren. Lees altijd eerst de Readme.txt in de zipfiles.
bij je controls kun je een knop instellen voor de rook aan of uit te zetten bv. bij mijn joystik had ikhet met de 'schiet' knop
met de e-sky zender druk ik gewoon op 1 ofzo en dan zie ik rook
Bij mij werkt het als volgt, ga naar Graphics in de menubalk bovenin je beeld. Als je bij de exhaust dit aanvinkt en de smoke uit vinkt dan komt er rook uit de uitlaat van je motorvliegtuigje.
Laat weten of dat werkt.
De rookgenerator werkt bij mij jammer genoeg "nog"niet.
Als je bij Graphics in je taakbalk alleen de Exhaust aanvinkt dan komt er normale rook uit je uitlaat. Dat moet m.i. altijd werken.
Ik heb nu wel "smoke".
In het opstartscherm bij controls de goede control kiezen, bijv. gamebird of E-Sky. Staat hij er niet bij dan bij "New" een nieuwe controller aanmaken. Deze kun je nu aanpassen door te kijken welke balken er reageren en in de goede mode zetten. Daar vindt je ergen naar beneden ook Smoke staan. Deze moet je op "NUM1" zetten een ook controleren of hij reageerd. Dan ok en vervolgens opnieuw de goede controller aanklikken en met "properties" even controleren of alles werkt zoals je wilt.
Als je nu bij Graphics in je taakbalk Smoke aanvinkt dan komt er een vette rook uit je uitlaat (aan en uit zetten met NUM1).
Niet alle vliegtuigen die je download kunnen rook maken!!!
Laat even weten of het werkt