garage brand uit.... :nooo:

Man, wat zonde zeg! Maar inderdaad, als je wat nodig hebt of een model nodig hebt voor de wedstrijden, valt er wel wat te regelen... Spreek je!

Oh wat naar zeg! Wat een trieste aanblik. Iets wat elke modelbouwer hoopt nooit te overkomen. :( Ik leef met je mee.

Opeens ga ik heel anders nadenken over het laden van een lipo.. brrr

Wat erg .. moet er niet aan denken dat zoiets gebeurd.

Ik lees verschillende safety ideen zoals op keukentafel, bloempot, stalen bak. Ik heb een lipozak bij lindinger gekocht....... is dat niet voldoende tegen dit?"

Cor

niks is voldoende behalve toezicht. Het blijft een hoop energie in een klein pakje.

Dit lijkt mij ook echt afschruwelijk! ik zou me geen raad weten als mij dit zou overkomen. Het is niet alleen de financiele schade. het is ook de emotionele schade zeker als er nog spullen bij zitten van je vader. Er is veel bloed zweet en tranen in alle modellen gegaan.

Dit wens je echt niemand toe. (ok ja 1 iemand... de eigenaars van de olie maatschappijen... prijsafspraken TSSSSSss!).

echt afschuwelijk, hopelijk kan je in ieder geval weer snel vliegen en wordt het geen oneindig getouw trek...

Dat is idd erg klote, Ik weet het.

Vliegtuigen en elctronica vervang je wel maar je zult nog maanden denken, oowja, zoon tang, die lijm, of dat schroefje heb ik nodig.

Je bent de 2e al, Nando had t ook. Ook tijdens t douchen!!!
{en die heeft van de verzekering nu de nieuwste spullen, zoals een futaba FF10}
Jep, een paar goede dingen terug voor tientallen "verouderde". Opzich is het enige positieve, dat je weer vers begint. Ik had echt nouwelijks meer wat over na de brand, 2 vliegtuigen en 1 klein helitje. Geen laders, zenders, bouw materialen, pc, bed, dak...

Maargoed, Raymon, sterkte.

Lipozak lijkt me de goede oplossing.

Raymon, hoe groot was die lipo? wat voor 1?

Nando, waar is die foto van je dak gebleven, kan m niet vinden.

Raymon, wat ontzettend k*t dit. Veel meer kan ik er niet over zeggen. Ik hoop dat er nog enkele modellen te redden zijn en de verzekering uitkeert.

Als er iets is wat wij kunnen doen..

Verschrikkelijk.
Verzekering helpt, maar is alleen een doekje voor het bloeden.
Sterkte.

damn... dat is echt triest om te zien. Sterkte man, hoop voor jou dat je snel weer de lucht in kan!

Afgezien van het feit dat dit natuurlijk te erg is voor woorden, is er nog iets dat de forummers voor je kunnen doen om je voorlopig even te helpen?
Want aan verzekering heb je op de hele korte termijn nog even niks.

Niet dat ik je (als randgroep-modelvlieger) aan spullen voor jouw specifieke tak van sport kan helpen, maar met z'n allen zouden we toch een eind moeten komen.....

Tjonge, wat een vreselijke aanblik! :-(

Heb net een gevalletje waterschade achter de rug, en dat was al zo vervelend. Met brand ben je dan ook nog eens al je spullen (en herinneringen) kwijt.

Sterkte!

Raymon, wat een ellende! :o Hopelijk krijg je e.e.a. vergoed van de verzekering, anders is het echt heel vervelend.

Welke modellen / apparatuur zijn er beyond repair?

okee, hier weer wat van mij.....
Alles is weg,, ik heb alleen een pyranha nog omdat die bij iemand anders lag,
Bij de brand is er een giftige stof vrij gekomen die alle electronica heeft aangetast.
Dus alle servo`s zijn de tandwielen van gesmolte....
alle modellen zijn beschadigt niet alleen door roet,, maar ook door smelte van de hitte,
Groot en deels waren Glas rompen.
De gele yak had ik woensdag opgehaald.
De rood witte seduction freestyle had ik vorige week maandag opgehaald.

Mijn DX7 is gesmolten de FF6 van me vader helemaal gesmolten Mijn Evo is er vrijgoed van af gekomen maar ik vertrouw niets meer alle ontvangers zijn aangetast en vervormt.
dat word dus alles vernieuwen,,,

echt balen voor jouw en je vader dat echt alles weg is .:(
mochten jullie hulp nodig hebben met het opruimen laat het dan weten. ar6100E ook weg ?

Laatst bewerkt:
Raymon,
Zonden van al je modellen. :bad-words:
Hoop dat je er gauw weer bovenop komt. :yes:

Een vriendin van ons heeft van een brandblusdeken een paar zakjes gemaakt welke afgesloten kunnen worden door middel van klitteband.
Het spul waar deze dekens van gemaakt zijn ravelt als de ziekte.
Mijn vrouw heeft ze opnieuw op de naaimachine over gestikt en daarna heb ik de naden met secondenlijm bewerkt.
Hierna de ravels af geknipt en aub prima zakjes om je Lipo in te doen tijdens het laden alleen de draden komen nog uit het zakje.
Voor alle zekerheid het geheel nog in een keramiek schotel.

Misschien is het ook een idee voor anderen.

Back