Jazeker, ik heb daar alleen vandaag geen tijd meer voorZou jij een paar foto's van jou Jato op je profiel willen zetten? ^^

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jazeker, ik heb daar alleen vandaag geen tijd meer voorZou jij een paar foto's van jou Jato op je profiel willen zetten? ^^
Ja die RPM bumper heb ik er ook op zitten, ik ben al een paar keer ergens tegenaan geknald maar die bumper breekt nietRPM bumper is vandaag binnen gekomen.
Jezus man, wat is dat ding sterk!
Die zal zeker de impact van een crash verminderen^^
Dat probleem van lang wachten met eBay had ik ook. Ik had een chassisplaat besteld voor de inferno, en het duurde 4 weken voordat hij bij me op de mat lag, maar dan wel voor de helft van de prijs waarvoor hij in Nederland te koop isDe tuned uitlaat is nog steeds niet binnen, het kapje voor de uitlaat ook niet en de Spektrum DX2.0 ook niet :S
Ik heb alles van eBay en ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren (nu al 2.5 weken!!)
Dat probleem van lang wachten met eBay had ik ook. Ik had een chassisplaat besteld voor de inferno, en het duurde 4 weken voordat hij bij me op de mat lag, maar dan wel voor de helft van de prijs waarvoor hij in Nederland te koop is![]()
Idd. De prijs is op eBay veel en veel beter. Weetje, soms denk ik dat we in Nederland gewoon bedonderd worden met de prijzen hier
Maar alles wat ik had besteld is op 22 februari verzonden vanuit Amerika. Ze zouden dus aankomende week moeten binnenkomen...?
Er valt idd niet veel te zeggen over de verzend tijd wanneer je iets op e-bay besteld.
De ene keer is het een week terwijl het de andere keer langer dan een maand duurde.
Verder heb ik nog even zitten kijken, en wat ik op dit moment wel cool vindt voor de Jato zijn: hard steel exhaust, duall steel brake system en de aluminium wheelie bar met kogellagers
Dus ik ga even kijken wat ik ga bestellen, verder moet ik ook nog steeds de kap voor de Jato spuiten![]()
Oke, ik ben benieuwd naar je foto's.
Ik heb net de duall steel brake set besteld voor de Jato
Hier een afbeelding:
![]()
En ook een nieuwe chassis plaat:
Optional Lightweight T6 Aluminum Chassis for the Traxxas Jato.
FEATURES: High-grade 7075-T6 Aluminum construction, in a titanium anodized finish make for a chassis 40% stronger than the stock chassis. Extra material is milled out of the top of the chassis to make it 10% lighter than the stock chassis. Fully countersunk on the bottom. Less flex improves handling response. Laser-etched Jato logo adds to the trick look. Direct fit hop-up requires no modification for use.
![]()
En nu maar wachten op de postbode:sleeping:![]()
Ziet er goed uit!De foto's staan op mijn profiel![]()
Hier het resultaat na een uurtje lang denken en afplakken
Alles wat doorzichtig is op de foto zal zwart worden.
Er komen nog een paar grijze strepen op.
En wat over blijft wordt metallic blauw.
![]()