Hallo ik heb een 3 kannaals ontvanger, en er zitten ook 3 gaatjes in de ontvanger, 1 voor het 1e kannaal 2 voor het 2e kannaal en 3 voor het 3e kannaal EN de batterijen ingang.
De ontvanger werd dus gevoed door die ingang en gelijk zond het ook uit door die ingang.
Uit de snelheidsregelaar kwam dan ook maar een draadje voor in de ontvanger .
Die regelaar is nu ter zielen en hij is niet meer te krijg.
Een andere regelaar van mijn auto heeft 2 stekkers voor de ontvanger 1 voor in kannaal 1 gat en een voor de batterijen ingang.
Hoe kan ik die dan aansluiten zodat ik nog steeds 3 kanalen heb ? want dat 3 e kannaal wordt dan bezet door de baterijen stekker.
Ik hoop een beetje duidelijk te zijn geweest , het is ook moeilijk uit te leggen.
De ontvanger werd dus gevoed door die ingang en gelijk zond het ook uit door die ingang.
Uit de snelheidsregelaar kwam dan ook maar een draadje voor in de ontvanger .
Die regelaar is nu ter zielen en hij is niet meer te krijg.
Een andere regelaar van mijn auto heeft 2 stekkers voor de ontvanger 1 voor in kannaal 1 gat en een voor de batterijen ingang.
Hoe kan ik die dan aansluiten zodat ik nog steeds 3 kanalen heb ? want dat 3 e kannaal wordt dan bezet door de baterijen stekker.
Ik hoop een beetje duidelijk te zijn geweest , het is ook moeilijk uit te leggen.