Gas stekker moet in de batterijen ingang?

Hallo ik heb een 3 kannaals ontvanger, en er zitten ook 3 gaatjes in de ontvanger, 1 voor het 1e kannaal 2 voor het 2e kannaal en 3 voor het 3e kannaal EN de batterijen ingang.

De ontvanger werd dus gevoed door die ingang en gelijk zond het ook uit door die ingang.
Uit de snelheidsregelaar kwam dan ook maar een draadje voor in de ontvanger .

Die regelaar is nu ter zielen en hij is niet meer te krijg.

Een andere regelaar van mijn auto heeft 2 stekkers voor de ontvanger 1 voor in kannaal 1 gat en een voor de batterijen ingang.
Hoe kan ik die dan aansluiten zodat ik nog steeds 3 kanalen heb ? want dat 3 e kannaal wordt dan bezet door de baterijen stekker.

Ik hoop een beetje duidelijk te zijn geweest , het is ook moeilijk uit te leggen.

je kan op elk kanaal(lees: uitgang) van de ontvanger de voeding van je ontvanger stoppen. van binnen zijn die pinnetjes aan elkaar verbonden.

Als je echter alle uitgangen nodig hebt, kan je ook een v-kabel kopen/zelf maken.

ik hoop een beetje duidelijk te zijn geweest, het is ook moeilijk uit te leggen :wink:

nee, volgens mij niet.

je doet dan toch helemaal niks veranderen met de puls?
dit kan je gewoon doen hoor.
ik snap niet dat je op het idee kan komen :wink:

hallo
harm
servo's worden door pulsbreedte gestuurd en niet door ompoling
op 1 ms breedte gaat je servo BV(naar links )
op 1.5 staat hij in het midden en op 2 gaat hij naar rechts
dus op de zwartte draat staa min en op de rode plus
der draait niets om alleen de pulsjes veranderen

gewoon een v kabeltje kopen als je zeker wil zijn of anders de plus aan de plus en de min aan de mins (laten) solderen en klaar

groeten raf

Back