Sigh...tis waardeloos zeg. Nu we zonder veld zitten en ook Midden Nederland geen veld heeft zijn de opties om te gaan zweefvliegen gereduceerd tot bijna 0. Volgende twee weken is het vakantie en zeeeeeeen van tijd....genoeg afgeronde projecten en ook nog een zoon die alle video's over zweven van Berrie al heeft bekeken....
.......en we kunnen nergens vliegen.
Ik heb een aantal clubs in de buurt aangeschreven, edoch of geen reaktie of een sorry maar nee..... een beetje het tegenovergestelde van de gastvrijheid vanuit Bergeijk..mgoed das Brabant
en tis daar veel ruimer dan hier.....als het moet gaan we 1,5 uur in de auto zitten. Wildvliegen met zwevers...dat vliegt niet lekker en is nu niet m'n grootste hobby.
Dus ik zit nu een beetje aan de laatste mogelijkheid......hier in dit deel van het forum de vraag stellen.... Waar kunnen wij gastzweven!!! Hellup!
Plaatje is van een sombere vader met zwevervirus op zoek naar een gastvrije vliegclub met veld
.......en we kunnen nergens vliegen.
Ik heb een aantal clubs in de buurt aangeschreven, edoch of geen reaktie of een sorry maar nee..... een beetje het tegenovergestelde van de gastvrijheid vanuit Bergeijk..mgoed das Brabant

Dus ik zit nu een beetje aan de laatste mogelijkheid......hier in dit deel van het forum de vraag stellen.... Waar kunnen wij gastzweven!!! Hellup!

Plaatje is van een sombere vader met zwevervirus op zoek naar een gastvrije vliegclub met veld

Laatst bewerkt: