Gastzweven.

wat zit je nou te mopperen franck! :banana:
9 mei ben je gewoon harstikke welkom in dat kleine belgenlandje in het zuiden!:cool:

een heel (verlengd!) weekend lang naar hartelust knuppelen samen met dat schattige ventje van je!

ruimte zat voor elastieken , lieren , sleeps , huckepack's etc...

ps, geen last van vogelspotters, al heb je wel eens een jong koppeltje dat vogelt op de parking s'avonds laat...
maar dat zijn weer hele andere vogeltjes!

He didier ! held van Mees :D

Ik heb Tim net ge-email-ed dat we komen, en hoe lang (hopelijk tot zaterdag) . Dit gaat geweldig worden, en Mees gaat zn ogen uitkijken. Hij gaat zn roodkapje dat weekend voort eerst op de hukkepak omhoog brengen ! We kijken er naar uit

Mooier nog, de dames hier thuis hebben inmiddels ook de smaak te pakken en hebben hetzelfde weekend een stay in antwerpen geboekt, shoppen en beauty meisjes dingen. En zo zie je maar....een goed voorbeeld ........... !!

Ik heb mees wel beloofd dat hij ook met jou kist mag knuppelen :-)

Laatst bewerkt:
hey franck, ik heb het je al gezegd, de ECHTE piloten vliegen op mode 1... hij kan dus niet met mijn kist knuppelen... anders had ie dat in bergeijk ook al mogen doen met mijn super ava.
heb dit ook al tegen Mees uitgelegd gehad.

nee serieus, veel belgen vliegen mode 1 (vooral op onze club 80%) we zitten met 100 leden, dus makkelijk uitgeteld.

maar ik ben er zeker van dat ie hopen fun zal hebben!
ik zal eens kijken of ik hier wat heb liggen waar ie nog iets mee is... al vrees ik er een beetje voor... heb voor de verhuis heel wat dubbelgeplooid en naar het containerpark gedaan.
(heb een ASW 22 ZONDER rolroeren? :p )

vanmiddag gevlogen bij afc, mooi veld met genoeg thermiek. helaas moesten we het doen zonder wind en dan zie je dat je echt hoogte te kort komt aan een elastiek...zeker de roodkapje is nu niet een zwever waarmee je goed ff van de een naar de andere bel kan steken.

Wel goed kunnen zien aan de 3 strategisch geplaatste hengels met videotape eraan hoe en waar thermiek zich ontwikkeld.

Laatst bewerkt:
hey frank
bij ons in oss is gast vliegen ook geen probleem (denk ik )
alleen het zonder motor is wat lastig
dan zul je zelf een stiek mee moeten brengen

... Waar kunnen wij gastzweven!!! Hellup!

Niet direct naast de deur maar je bent van harte welkom: vliegclub MVC Boxtel, met een veldje nabij Lennisheuvel (gemeente Boxtel).
Stuur me maar PB als je het serieus overweegt, dan regelen we het ff met de voorzitter (zit wel goed).

Groeten,

Ron

Dank heren, de gastvrijheid wordt zeer gewaardeerd. Morgenmiddag gaan Edwin en ik nog eens gebruik maken van de gastvrijheid van AFC gorinchem, hier om de hoek. Ik heb de asw en roodkapje helemaal getuned/ afgesteld so to speak...kijken wat we er met elasstieken en slepen van kunnen maken !

Het verhaal begint opnieuw !! Nu is het plan om de KA6 omhoog te slepen, maar ja...op ons veld in Montfoort gaat dat niet lukken (te klein) en midden nederland heeft wel een veld, maar mag niet gevlogen worden. De KA6 is klaar en ik hoop dat we aanstaande zondag kunnen slepen in Gorinchem, daar zijn we vorig jaar gastvrij ontvangen !

Fred, je hebt mail :D

Back