gaten in bodies voor koeling ?

even een vraag ik heb een nieuwe bodie en nou vind ik het een beetje zonde om er gaten in te snijden volstaat het om alleen het achter raam uit te snijden . een foto ter ilustratie
full

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe ga je brandstof bijvullen of rijd je maar een tank leeg tegelijk?;)
Het vulgat is meestal ook het koelgat voor de rijwind.

Is inderdaad een kromme gedacht ;)

Het beste werkt gewoon een gat in de vooruit mooi in lijn met de motor en 1 in de achterruit. Tis optisch niet het meest mooie maar elke keer een kapotte motor door een gebrek aan koeling is ook niks...

ho,ho een rond gat van 5cm is genoeg hoor. Je voorruit geeft downforv
se oftewel neerwaartse druk op snelheid . Dat heb je wel nodig en met een klein gat krijg je minder rommel naar binnen wanneer je per ongeluk het gras of zand in rijdt. Dus niet helemaal uitknippen.:D

ik zie dat je in nijkerk zit , waar ga je rijden dan , gewoon op de weg?

hoi jw ja daarom mijn mijn vraag of achter raam genoeg was lees net niet dus .
ja op de weg en raco

ps gast rijder op raco

ok. RACO is maar een half uurtje rijden. Ik rijd daar NOMAC wedstrijden met de 1/10. Lees net een wedstrijd dit weekend bij hun is vrije inschrijving dus iedereen mag meedoen.Je avatar is een vliegtuig, doe je het rijden erbij

ok. RACO is maar een half uurtje rijden. Ik rijd daar NOMAC wedstrijden met de 1/10. Lees net een wedstrijd dit weekend bij hun is vrije inschrijving dus iedereen mag meedoen.Je avatar is een vliegtuig, doe je het rijden erbij

hoi ja klopt ik doe bijde. b.t.w deze is van mijn neefje heb zelf str8 van hobbytech. als het weer mee zit gaan we even kijken zondag.

gr sander

Back