Tasz 28 mei 2012 #21 Lucht foto gemaakt van het Ajoc festival in Mijdrecht Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
P pierre83 29 mei 2012 #22 Mooie foto Was niet op de maandag zeker? toen was het erg druk Tasz zei: Lucht foto gemaakt van het Ajoc festival in Mijdrecht Klik om te vergroten... Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
Mooie foto Was niet op de maandag zeker? toen was het erg druk Tasz zei: Lucht foto gemaakt van het Ajoc festival in Mijdrecht Klik om te vergroten...
Tasz 29 mei 2012 #23 Klopt dat was zaterdag einde van de ochtend Deze zijn van maandag Niet zo hoog want er stond veel wind Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
Klopt dat was zaterdag einde van de ochtend Deze zijn van maandag Niet zo hoog want er stond veel wind
Tasz 29 mei 2012 #25 Als je goed kijkt zit ik niet boven de mensen maar nog ruim voor de tent. De bovenste foto is ge-cropt. Ik zou dat nooit doen, veiligheid voor alles
Als je goed kijkt zit ik niet boven de mensen maar nog ruim voor de tent. De bovenste foto is ge-cropt. Ik zou dat nooit doen, veiligheid voor alles
vinnygogo Forum veteraan 29 mei 2012 #26 klopt, je zit er niet recht boven, maar volgensmij max 10-20 meters ernaast(eerste foto) iets schuin naar die kant weg vallen en je raakt ze nogsteeds
klopt, je zit er niet recht boven, maar volgensmij max 10-20 meters ernaast(eerste foto) iets schuin naar die kant weg vallen en je raakt ze nogsteeds
Tasz 29 mei 2012 #27 Denk dat het zelf meer dan 20 meter was, maar goed over dat schuin weg vallen heb je gelijk. Zal de veiligheid de volgende keer nog hoger opnemen
Denk dat het zelf meer dan 20 meter was, maar goed over dat schuin weg vallen heb je gelijk. Zal de veiligheid de volgende keer nog hoger opnemen
P pierre83 30 mei 2012 #28 Je kan de foto's zo naar petershotnews sturen, erg mooi Ze mogen wel eens een mooie vliegshow op Ajoc laten zien, denk dat iedereen dat wel vett vind
Je kan de foto's zo naar petershotnews sturen, erg mooi Ze mogen wel eens een mooie vliegshow op Ajoc laten zien, denk dat iedereen dat wel vett vind