Gave FPV video in Oostenrijkse Alpen...

Erg mooie beelden in de bergen.

Ik vlieg net voor maand. Maar dit is iets wat ik ook ooit wil gaan doen.

Ik lees dat de beelden met een Gopro zijn opgenomen. Zijn er ook goedkopere alternatieven voor de Gopro met net zulke mooie beelden ?

Goedkope oplossing is de kodak zx1 schiet ook 60fps 720p Ik heb hem zelf gebruikt in dit filmpje met een extra groothoek lens.

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi filmpje, van dat cruiseschip.
wel vreemd dat hij in het begin zegt dat hij op het schip zit, en aan het einde op een straat land:confused:

Laatst bewerkt:
Fantastisch filmpje Hugo! Mooie beelden, en best veel lef om over het water te gaan!

mooi filmpje, van dat cruiseschip.
wel vreemd dat hij in het begin zegt dat hij op het schip zit, en aan het einde op een straat land:confused:

Ik begreep hier uit dat Hugo ook op dat schip heeft gezeten (zal ermee naar Noorwegen zijn gekomen lijkt me).
Je ziet toch duidelijk dat hij vanaf de kant begint te vliegen, en uiteraard daar ook weer land!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Fantastisch filmpje Hugo! Mooie beelden, en best veel lef om over het water te gaan!

Ik begreep hier uit dat Hugo ook op dat schip heeft gezeten (zal ermee naar Noorwegen zijn gekomen lijkt me).
Je ziet toch duidelijk dat hij vanaf de kant begint te vliegen, en uiteraard daar ook weer land!

Vriendelijke groeten,
Aldert

Waar hij ook zat, de beelden zijn onwijs gaaf ! =)
Laten we het daar over eens zijn.

Mvg,

Alle beelden hier zijn erg gaaf. Begin er zelf ook steeds meer zin in te krijgen!

Dat ie zegt op het schip te zitten, daar bedoeld ie waarschijnlijk mee dat ie ermee aangekomen is en er weer mee vertrekt?!

Die beelden van de kodak zx1 zijn inderdaad ook erg mooi.
Maar zoals ik lees een stuk groter dan de Gopro.
Ook wat lastiger te monteren doordat hij rechtop moet staan.

Elk voordeel heb zijn nadeel inderdaad.

Deze camera moet rechtop staan. Dit is voor een (multi) copter of easystar geen probleem maar voor andere vliegtuigen zal de montage inderdaad moeilijker zijn. Maar hij is ongeveer 4x zo goedkoop als de go pro hd.

Ik was inderdaad met het cruise schip naar Noorwegen, opstijgen en landen op het schip leek mij geen goed idee :p dus moest ik naar de kant voor het vliegen.

Ook een prachtige video. Zal alleen een groot hoeklens erop zetten geeft een veel rustiger beeld.

Die waren er toen nog niet voor de Webbie, deze video is inmiddels al een jaar oud.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Ziet er echt vet uit! Ook mooie beeldkwaliteit. Hij vloog alleen wel tegen veel dingen aan :P.

Ik vond in dat tweede filmpje ook wel lache dat hij bij dat tv station voorbij vloog :P.

Back