geblindeerde raampjes

• Topicstarter Topicstarter bartje12
  • Startdatum Startdatum
die zwarte BMW kap is wel erg mooi... :wink: :roll:

Verkoop je hem misschein ? :lol: 8O :wink: :!: :?:

die zwarte BMW kap is wel erg mooi...

Verkoop je hem misschein ?

Dat zou wel kunnen maar dit is een body voor een 1:10 auto. Zoals ik begrijp heb jij een 1:6 auto en dat wordt dus lastig.

Maar waarom gelijk zoveel haast met het aanpassen van je body?? De eerste paar keer met het rijden van een rc auto, rijd je vast en zeker wel ergens tegenaan. Dat zou natuurlijk zonde zijn van al je harde werken aan de body. Probeer eerst met deze body gewoon eens lekker de feeling van het rijden te krijgen en leg gewoon elke keer wat geld appart zodat je gewoon een mooie nieuwe body kan uitzoeken.

Want hoe je het ook wilt proberen, je krijgt deze body nooit zo mooi als een nieuwe. :)

succes ermee

Klopt doe ik ook niet meteen body veranderen.

Hoeveel kost een metallic black body voor een BMW m3 zonder stickers?

Een gespoten body zonder stickers is er volgens mij niet (niet in de winkels teminste). Je koopt meestal een doorzichtige body met een los stickervel. De prijs van zown body voor jouw auto ligt geloof ik ergens tussen de 60 à 70 euro. Met 1 spuitbusje zwart à 7,50 haal je net een hele 1:10 body dus ik denk dat jij er daar twee van nodig zult hebben. En als je je ramen ook donker wilt hebben zul je een busje smoke verf nodig hebben à 7,95.

Kijk eerst maar eens goed rond op verschillende site`s van RC winkels.

ik ga echt geen 70 euro uitgeven voor een body... en dan nog verven en me eigen stickers kopen..

Dan kan ik beter de stickers eraf laten fohnen (gratis) en dan de kap in een zak met remmenreiniger (heeft iemand die ik ken vast wel of ik koop het voor 10 euro) leggen en dan ben ik 10 euro kwijt en is die ook helemaal schoon..

ik kan je nu al zeggen dat dat niet gaat werken.......
en dan ben je in het eind 80 euro kwijt.........., 10 euro om je body te verklooie en 70 euro voor een nieuwe :roll:

(ik hou je niet tegen hoor, je mag van mij je body in de remreiniger leggen , ik zou het niet doen)maarja wie ben ik

kenwood96 zei:
Ik heb op mijn kap gewoon een zijruit uitgesneden recht naast de cillinderkop. Is dit ook voldoende voor de koeling?

nee want als je snelheid maakt dan heb je geen koeling maar vanaf de zijkant.

aerodynamica wet

Gaten in de ramen:

Als je wedstrijden rijdt zijn er soms beperkingen aan de afmetingen van gaten in je body, vaak is alleen een gat van x cm doornsee in de voorruit en een open achterruit toegestaan, soms ook open portierramen. Gaten in spoiler/grille zijn vaak niet toegestaan, geheel open voorruit vaak ook niet.

@Floor

Niemand houdt je tegen als je wil proberen een (fabrieks)gespoten body verfvrij te maken met remreiniger. Met wat geluk lukt het enigzins en kun je een redelijk resultaat behalen na opnieuw spuiten. Maar... Houd er rekening mee dat succes zeker niet gegarandeerd is, niet elke lak lost goed met remreiniger, en de kap zal er zeker onder leiden, als het al niet zichtbaar is (dof worden) dan zal zeker de flexibiliteit minder worden omdat weekmakers in het kunststof door de remreiniger uit het kunststof komen, hierdoor wordt de kap minder flexibel en zal bij crashes sneller breken/scheuren.

wat je ook kan doen tegen die 'lelijke koelgaten' is: een elektro auto kopen :) dan kan je je ramen blinderen EN je hebt geen gezeur over gaten in je kap :wink:

Misschien kun je een mini system fan voor een pc naast de koelkop zetten? Weet niet of t werkt maar ik zou t zeker proberen als je er de ruimte en het materiaal voor hebt.

Back