gebroken balance bar

hey,

ik heb een gebroken balance bar maar ik kan het onderdeel niet vinden.
mischien dat jullie een goede winkel weten.
ik weet niet goed wat de merk is maar het is een van deze:
RC quick of weizuan of 3d aviate.
het item no is: 2789-11
hier is een foto ervan met gebroken balance bar
full

ik hoop dat julie mij zo verder kunnen helpen

mvg. pascal

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebroken Balance bar: Gevonden

hey,

ik heb een gebroken balance bar maar ik kan het onderdeel niet vinden.
mischien dat jullie een goede winkel weten.
ik weet niet goed wat de merk is maar het is een van deze:
RC quick of weizuan of 3d aviate.
het item no is: 2789-11
hier is een foto ervan met gebroken balance bar

ik hoop dat julie mij zo verder kunnen helpen

mvg. pascal

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik heb hem uiteindelijk gevonden bij een site uit Hong-Kong. www.enjoyhobbies.biz. kijk daar eens bij de parts van de double horse machines en je vind er waarschijnlijk wel een die past. Het grappige is dat het versturen gratis was dus ik was voor een paar dollar klaar. Nadeel is dat het even duurt voor je hem hebt, ongeveer tien dagen moet je wel op rekenen.

Succes,

Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar ik heb hem uiteindelijk gevonden bij een site uit Hong-Kong. www.enjoyhobbies.biz. kijk daar eens bij de parts van de double horse machines en je vind er waarschijnlijk wel een die past. Het grappige is dat het versturen gratis was dus ik was voor een paar dollar klaar. Nadeel is dat het even duurt voor je hem hebt, ongeveer tien dagen moet je wel op rekenen.

Succes,

thx goeie site
(het is alleen moerlijk om de maat te schatten)

Laatst bewerkt:
ik kan het niet vinden wand er staan geen maten bij (iest anders meschien?)

Ja dat is lastig, maar wat je kan doen is naar de maat kijken van het model waar de aangebode flybar bijhoort. Als de lengte en de rotordoorsnee klopt, en de manier waarop de flybar word bevestigd klopt (1 of twee linkage rods, model van de bevestiging op de main shaft), dan kan je de gok nemen...

Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar zo heb ik het gedaan, gelukkig met resultaat. Ik vlieg niet veel met die machine want hij kan heel slecht tegen wind en ik vind 'm te groot voor de huiskamer maar op een rustige dag is het wel een grappig ding.

Groeten,

Marc

Back