gebruikt iemand deze connectors? ('deans')

• Topicstarter Topicstarter David Wielemaker
  • Startdatum Startdatum
D

David Wielemaker

Guest
Ik kreeg mijn nieuwe accu paketten met stekkers eraan en ook nog een Y-kabel, allemaal van een type dat ik tog niet gebruik... Ik vind het een beetje zonde om nieuwe connectors weg to gooien dus als ik er iemand blij mee kan maken stuur ik ze gratis op. Het zijn 2 'mannetje' en 3 'vrouwtje' connectors van dit type:
ULTRA-PLUG.jpg

Dat zijn deans, ik gebruik ze en ze bevallen mij goed...
Sommigen klagen dat ze moeilijk uit elkaar te krijgen zijn maar dat vind ik meevallen...
Tip: als je er een soldeert, steek er dan even een andere in van het andere "geslacht" zo komen ze nog makkelijker los ;)

Niemand die ze wil hebben?? Ze zijn nieuw en GRATIS ;-) (dit is toch zeker Nederland?)

Hahaha zelfs gratis wordt niet op gereageerd tis toch wat met dit land :rolling:

Ik heb wel interesse , moet alleen met het oog op de verschillende maten wel ff de maat weten zodat ik weet of ze overeenkomen met de stekkers die ik nu al heb...

Als je de maten voor me hebt graag ;)

Als ze niet overeenkomen mag je er een ander blij mee maken ...

maten...
het rode plastic 'blokje' wat eraan zit is 13,2mm breed en 7,6mm hoog, de platte pinnetjes zijn 4mm breed, 1 dik en 8 hoog. Dat zou genoeg moeten zijn ;-)

Manuel was de eerste met een pb, dus die is de winnaar... Ze zitten op de post, veel plezier ermee.

Back