de laatste fotos
hier dan de motor met regelaar mooi weggewerkt
bevestigen van motorkap
en zo ziet de hobbykamer eruit als het vliegtuig klaar is
de maiden heeft vandaag plaatsgevonden hier een kort verlsagje
eerste take off ging hij bij de start volledig naar rechts , wss door torsie van de schroef en een beetje spoorvorming van het richting want het staartwieltje was tijdens het transport losgekomen,
terug op veld gezed , beetje naar rechts en richting naar rechts meesturend al , daar ging hij en los was hij , had het vlug door dat de aangegeven 5mm uitslag die ik al op 10mm had gezed veel te min was , was wat neuslastig maar had ik zo gedaan voor zeker geen straat lastigheid te hebben , moest up getrimd worden , opeens vloog cockpit eraf de magneetjes houden het niet .
poging tot landing die van de eerste keer erg goed was.
tweede poging cockpit vastgezet met een beetje plakband , wat up getrimed en van de eerst keer al rechts het richting houdend , meer uitslag gegeven met 60 percent expo,
gas en daar ging hij , veel beter met de meer uitslag .
volgas , zeer mooi vliegbeeld en zeer strak,
ook een mooie landing zoals het hoort
aanpassing aan het toestel:
motor wat meer naar rechts zetten want de torsie is te groot .
wieltje goed terug vast zetten aan staart.
al bij al een geslaagde test
gtjs
wim