geen contole over trex 450

• Topicstarter Topicstarter frank prins
  • Startdatum Startdatum
heyyy super bedankt voor al jullie bevindingen ik ga er morgen gelijk ff mee bezig ik zat zelf ook al te denken aan een serfo die niet goed werkt het is echt een super vaag iets want als ik de 2200mah accu erachter doe zijn er geen problemen en als ik de 2450 mah er achter doe gaat het mis is is wel een 3900kv mator en regelaar van mistery jullie zal ff berichten als ik verder ben gekomen ps heb gelukkig een sterke vloer dus mn vrouw zal niet zo snel boos wordenn wahahahahaahahah

Luisteren naar de piepjes! :mad:

Of je nu een hoge of lage timing ingesteld hebt maakt eigenlijk niet zoveel uit op hoe de heli reageert met sturen.

Ik zou eens kijken of die andere accu van je geen los kontakt heeft waardoor hij korstondig de stroom verliest.

Dit kun je ook checken door de accu aan te sluiten en dan de kabels ff te bewegen,kijken of lampjes op de gyro of lampjes op de ontvanger als je die hebt aan of uitgaan.

Het kan ook zijn dat je een gigantische bladspoor hebt, als de motor draait dan moeten de bladen in 1 lijn lopen. waneer dit niet zo is dan ga je optioeren, 1 blad heeft dan als positieve pitch terwijl de andere dat nog niet heeft, dan komt de andere erbij als je meer pitch geeft en krijg je ineens veel positieve pitch waardoor de heli dus opstijgt, heb je nu ook nog eens de servo hevels niet lekker staan, (swashplate recht) stuurt die nu ook naar 1 kant.

Succes met het uitvinden waar het probleem ligt

remon

Laatst bewerkt:
ik heb naar de hely en zender laten kijken en het blijkt dat er een mix in de zender niet goed stond hij maakte te veel toeren doordat er een 14tands tandwiel op zat en we hebben de stand van de wieken iets vergroot naar +10 en -10 de regelaar stond wel goed ingesteld alleen nog niet mee gevlogen was donker maar op de hand geprobeert en daaruit konden we niets raars voelen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back