geen nieuwe posts, toch het icoontje

BadBert

Forum veteraan
Al een hele tijd stoor ik me eraan, maar weet nu niet of het aan mij ligt.... of aan het forum :P (zal wel aan mij liggen).

Als ik het forum bezocht heb, en ik heb de topics met nieuwe berichten (in mijn abonnementen lijst) bekeken, kijk ik weer in het scherm van abonnementen, en alle topics zijn "gemarkeerd als gelezen" zeg maar.

Kijk ik dan 10 minuten, of een half uur later weer terug, zijn heel veel van die topics weer gemarkeerd als zijnde: "hier is een nieuw bericht gepost", MAAR dat is dan helemaal niet zo!!!!

Zojuist weer... op mijn werk alle topics bekeken, daar de pc afgesloten, kom ik net thuis (20 min later) allerlij topics weer het icoon van nieuwe berichten, terwijl dat helemaal niet zo is!

Klein detail: het is alleen dus op mijn thuis pc, en daar draai ik google chrome.
Op andere pc's staat IE, dus misschien iets in mijn browser???

Nogmaals, het is dus ook als ik NU alle berichten bekijk, en over een half uur weer kijk, op mijn thuis pc in alle 2 de gevallen dus he.

jup (uiteraard even nagekeken)
het is ook niet altijd namelijk, dat maakt het nog lastiger.

kan in een weekend (als ik dus meerdere malen het forum bezoek) een hele dag goed gaan, en 's avonds ineens weer fout...

Het maakt ook niet uit of ik de browser of het tabblad afsluit, of niet.

Laatst bewerkt:
nu had ik het met IE ook....

Op mijn werk (dus andere pc)

Tijd tussen laatste bezoek en nu: ongeveer 1 uur

Back