Geen raad meer

test: test - YouTube

nabyre5a.jpg

Ik heb al een lange tijd een gevecht aan tegen de jello/trillingen/motor?

Nadat ik me motor nieuwe lagers heb geplaatst blijf de trillingen bestaan. Er zit niks los meer en toch blijft het bestaan.. Iemand die dit geluid herkent?? :(

En nee niet zeggen gelijk een mini aanschaffen;) die staat al bovenaan aan me verlanglijst :P maar wil met deze ook normaal kunnen vliegen.,

Ps: dit is de complete electronica van de blade qx 350

Je hoord bij het filmpje ook, bij rustig vliegen is er niks aan de hand maar zodra de motoren harder draaien hoor je het, (lagers vervangen) en het blijft het zelfde probleem

Probleem kan ook bij de timing van je ESC liggen.
Weet niet of je daar al eens naar hebt gekeken.

Heb dat probleem destijds ook gehad en moest ik met zo'n programmeerbox toen aanpassen.

Grootste trillingsbron zijn je props.
Daar zou ik als eerste naar kijken.
Desnoods verschillende props testen, die wel allemaal goed in balans zijn natuurlijk

Grootste trillingsbron zijn je props.
Daar zou ik als eerste naar kijken.
Desnoods verschillende props testen, die wel allemaal goed in balans zijn natuurlijk

Heb 4 apc props liggen volledig gebalanceerd., en daarna toch even extra geld besteed aan graupner props, deze ook gebalanceerd, 2x toe en zelfde effect ze hangen mooi stabiel ;)

De beeld is ook super strak, maar zodra die "trillingen" ineens komen dan is het waardeloos,

Heb de beeld ook vergeleken met de runcam tvl 650., dan is deze fpv keycam vele malen beter;)

De beeld is ook super strak, maar zodra die "trillingen" ineens komen dan is het waardeloos,

Heb de beeld ook vergeleken met de runcam tvl 650., dan is deze fpv keycam vele malen beter;)

Ah zo :-) mmm ja doet die mini hexa bij mij ook bij vol gas....ik denk dat het toch komt door het frame en de plastic schroefjes...je hoort het ook min of meer trillen. Binnenkort eens alles vervangen door metalen schroefjes en spacers.

Heb verschillende opties geprobeerd Danny tyrips, t bandje van de lipo, en heb nu Zn draadje van broodzakjes, en voor de jello heb ik een zacht iets eronder wat tot nu toe het beste werkte
ynasyryp.jpg
maar die " trillingen blijfen wat je hoord..

denk tot daar ook grotendeels je probleem zit hoor :)
die boterhamdraadjes zijn te stevig net zoals tayrips (denk ik)
en die Gele SMILEY is weer te dun (denk ik)
dus je hebt je Cam 'eigenlijk' vast op je bovenPlaat !!

gewoon een beetje schuim van een verpakking of zoiets
en een klittebandje .. en niet TeHARD aantrekken ;)
heb zelf nu nog een stukje zachter schuim 'erbij' voor minder jello (niet op deze foto tezien)

en die raare geluiden had ik ook in het begin .. dacht zelfs dat het aan de Cam lag maar ik had de Cam te vast getrokken met een tayrip :|

gewoon ff wat schuim proberen en 30sec de lucht in en blijven proberen tot ie FREE Jello is
je moet eigelijk een soort bedje maken voor je CAM :D

Zal vanmiddag ff na praxis kijke voor wat schuim ;) en als er niks meer op helpt dan maar alles nieuw weer, want vlieg ook met een slap framepje (hk) en wou toch al kijken voor kk bordje

Back