Dankjewel voor de reacties!
Die opmerking over het zwaartepunt kan best wel waar zijn, Bart. De tippen staan gericht volgens het profiel, dus die werken gewoon als een verlenging van de vleugel. Het zwaartepunt mag dus misschien wat achteruit tov het origineel. Het voordeel is dat een zwaartepunt dat te ver naar voor ligt, voor de eerste vluchten zeker geen kwaad kan
.
De bedoeling is dat ie tussen ragbak en zweefvliegtuig is. Ik heb geprobeerd om hem zo clean mogelijk te maken, geprobeerd weerstand te verminderen met "propere" overgangen en zo. Weliswaar is de Geier geen volbloed zweefvliegtuig, natuurlijk.
Ik neem ook nog wat foto's van de delen zoals ze vervoerd kunnen worden.
Dit trekschroef maakt het wat makkelijker met de antenne, trouwens.
Kris
Die opmerking over het zwaartepunt kan best wel waar zijn, Bart. De tippen staan gericht volgens het profiel, dus die werken gewoon als een verlenging van de vleugel. Het zwaartepunt mag dus misschien wat achteruit tov het origineel. Het voordeel is dat een zwaartepunt dat te ver naar voor ligt, voor de eerste vluchten zeker geen kwaad kan

De bedoeling is dat ie tussen ragbak en zweefvliegtuig is. Ik heb geprobeerd om hem zo clean mogelijk te maken, geprobeerd weerstand te verminderen met "propere" overgangen en zo. Weliswaar is de Geier geen volbloed zweefvliegtuig, natuurlijk.
Ik neem ook nog wat foto's van de delen zoals ze vervoerd kunnen worden.
Dit trekschroef maakt het wat makkelijker met de antenne, trouwens.
Kris