gelezen berichten staan ongelezen op andere pc

Als ik dit zo allemaal lees ga ik denk ik toch maar eens een instelling die ik een hele tijd geleden heb gedaan voor deze functionaliteit weer eens terugzetten naar hoe het stond.. Er krijgen mij te veel mensen last van dit alles..

Robert

Mocht je die instelling gedaan hebben, roep even ;)

Dan kunnen wij kijken of we er vanaf dat moment inderdaad geen last meer van hebben! :D

Mijn l;aatste bezoek is bijgewerkt.

Welkom, Jasper Tielen.
Je laatste bezoek: 16 augustus 2010 om 09:42

Maar er zit ergens een behoorlijke bug in merk ik nu.

Mijn laatste keer online is nu bijgewerkt maar wat ook is bijgewerkt dat het gehele forum van voor 09:42 is gemarkeerd als gelezen?
in het vliegtuigen topic (wat ik niet lees) stonden naar mijn idee veel meer oranje items en nu is dat niet zo.
zelfs een topic van 16 augustus 2010 09:34 stond niet meer op oranje

Laatst bewerkt:
is er al iets veranderd?

Want ik merk nog geen verbetering :(

net zelfs: mbf ingelogd, topics gelezen, terug naar het overzicht: geen ongelezen berichten.

Ik moest de pc opnieuw opstarten, dus sluit netjes de browser af, pc af, en pc start ik weer op.
Ga naar mbf: en WEER alle topics die ik net gelezen had: ongelezen (terwijl er geen nieuwe posts waren)

verwacht jij reactie op problemen hier dan?? sommige dingen lopen al veel langer...

owja de timeouts zijn opgelost... toch nog iets :wink:

*sarcastisch.

Aangezien robbert al genoeg gereageerd heeft hier, ja, ik verwacht reactie ja.

een reactie in de vorm van het oplossen van het probleem zou goed genoeg zijn, textueel in dit topic niet.

ook is er aangegeven dat hij wat dingen ging proberen.

Jaag met niet op he... ik heb ook nog een full time baan..

Robert (die vanaf heden meer tijd heeft, groot project bij klant achter de rug..)

opjagen is ook in geen geval de bedoeling hoor ;)

Ik ga es in de gaten houden of het geholpen heeft!
(merk iig gelijk al dat er nu ineens heel veel topics niet gelezen waren. Heb even "alle topic markeren als gelezen gedaan", ben benieuwd ;) )

Laatst bewerkt:
Ja, dat klopt, dat word gereset bij zo'n wijziging...

Het is nu zo dat alles rechtstreeks in de database van het forum word bijgehouden, dit is wat intentiever voor de server, maar aangezien ik onlangs toch een zwaarder exemplaar in gebruik heb genomen heb ik er dat wel voor over ;-)

Robert (heb dit afgelopen tijd uitgebreidt doorgenomen op de supportfora van vBulletin, heb gekeken hoe andere forums dit doen en zoals het nu ingesteld staat is het bij het grootste deel van de forums het geval)

Ben nu wer sinds de aanpassing online en moet inderdaad even een hoop topics als gelezen markeren.

Vanmiddag of morgen laat ik horen of het probleem is opgelost.

"laatste bezoek: 9 september 2010 om 14:25"
(even voor mezelf om te onthouden of het nu bijgehouden blijft)

Robert zei:
Robert (heb dit afgelopen tijd uitgebreidt doorgenomen op de supportfora van vBulletin, heb gekeken hoe andere forums dit doen en zoals het nu ingesteld staat is het bij het grootste deel van de forums het geval)
Ik kom er nog veel te veel tegen die het op andere wijze doen en dat werkt een stuk irritanter, draai zelf ook al 8 of 9 jaar vBulletin.
Gewoon uit nieuwsgierigheid... er zijn 2 database methodes. Met en zonder automatic forum marking. Welke heb je nu in gebruik en als het die "met" is, op hoeveel dagen heb je de limiet ingesteld?

Back