gemeni hulp gevraagt

• Topicstarter Topicstarter big ben
  • Startdatum Startdatum
B

big ben

Guest
hallo ik heb een vraagje kan ik met mijne bakje de rollen alleen van onder laten gaan nu zijn die met een yzer stang aan elkaar gezet dus boven en onder en ik wil alleen onder is da mogenlijk of zijn er neven effecten gr big ben

man man man, ik kan het nauwelijks lezen, dit soort geschrijf word over het algemeen niet zo gewaardeerd op het forum,

maar toch welkom hier, uiteraard, het forum moet een plek zijn waar iedereen terecht kan.

Skyhigh

Hey (hopelijk klopt deze aanhef) Big Ben,

Dat moet kunnen. Gewoon de bovenste 2 roeren dicht tapen , of niet eens lossnijden.
Verwacht niet dat ie daarna nog snel rolt.

Waarom zou je in godesnaam die bovenste roeren niet gebruiken? Ze zitten er niet voor niets aan :-). Zo moeilijk is het toch niet om de handleiding te volgen ;=)?

nee de handleiding heb ik gevolgt maar ik vind dat die te wild is dus daarom gr big ben:):)

Dan is het veel simpeler om de uitslagen te verkleinen.
Dat doe je door de draadstang op de sevo in te haken op een gat dat dichter bij de servo-as zit ---> minder uitslag is minder wild sturen.
Dual rate of expo op de zender programmeren helpt ook (kijk ff in de manual van je zender hiervoor).
Maar als je de standaard instelling van MPX al wild vind, kun je beter een Minimag gaan vliegen ;-)
Hij vliegt toch hardstikke lekker zo?

hey bedankt voor jullie hulp en het gaat nu veel beter gr big ben :worship::worship:

Back