GENESIS .46 monster truck

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Michiel D, 25 jul 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    ik had een Filmpje van een Savage gezien die had 2 Picco P3 Motortjs Liggend erop :|

    Ik zoek ze weer maar kan ze neit vinden , maar ik geef niet op , want deze Savage was een Echte Alles Killer !! :D
     
  2. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juist die Savage :D

    Dat Filmpje was echt Gruwelijk , hij moest super langzaam optrekken anders trok hij gelijk een Wheelie :| :D.

    Als hij in zijn 2 ging trok iej ook een Wheelie .

    Echt ziek.
     
  4. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    tering dat is ziek man 8) maar dit gaat wel :sniper: :offtopic: LOL

    maar oke zoiets zal er oplaats ook wel gebeuren met die genesis kan ik je vertellen :evil:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Dubbele 7.7 CC motors :| op de Genesis......

    Die zouw Gruwelijk zijn man damn !!! :p
     
  6. NOVA ROSSI

    NOVA ROSSI Guest

    zou alleen heel wat zuipen denk ik :lol:
     
  7. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    ja die zuipt nitro methaan mengsmering ja :p hahaha kerel dan mag je wel eeeeeeen hele dikke tank op zown wagen monteren 8) 8O
     
  8. Guest

    Guest Guest

    Volgensmij heeft zo'n ding echt geen 5 pk, of er zijn 3 paarden dood :p
     
  9. Dirk Jan

    Dirk Jan Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 apr 2003
    Berichten:
    3.548
    Locatie:
    Veenendaal
    Rccaraction heeft een review ervan in het nieuwste nummer. Hij valt toch wat tegen en ook vooral de snelheid. Cen claimt dat de Genesis 80 + km/u gaat (!) terwijl Rccaraction hem met een radar heeft gemeten op 35 mph, wat ongeveer 55 km/u is :S Dan is een standaard Savage 25 sneller, want die hebben ze met de radar op 36 mph gemeten 8)

    En jullie weten het: radars liegen nooit en als ze liegen is de Savage 25 alsnog sneller, want het is met dezelfde radar gemeten :)

    edit: die 'Savage' met dubbele picco's erop is geen Savage maar een OFNA Titan ogwel een HongNor Megalith
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest


    sorry de 2de is een Savage :)

    het staat ook aan het eind van de link , iets met Sav****

    Edit : Heb je de 2de foto wel bekeken ?

    want dat is echt geen Megalith !!

    De megalith op de foto heeft recht opstaande motortjes , en de Savy 2 liggende motortjes (H)
     
  11. Michiel D

    Michiel D Guest

    Het lijkt mischien alsof een Savage harder gaat, maar ik heb met een savage ernaast gereden, en die blijft een heel stuk achter :p Terwijl een savage springen over het terein gaat gaat de genesis recht door :D, de vering vangt iedere klap op :lol:

    Hoeveel Pk de motor heeft maakt niet uit, deze heeft veel koppel, en als je deze motor naast een picco zet zal die sterker zijn. Alleen de motor draait minder toeren.

    En de genesis kan je ook harder laten lopen door er een andere motor op te zetten. Je kan iedere auto zodanig aanpassen dat die sneller is :wink:, maar je moet naar de standaart auto kijken.
     
  12. Guest

    Guest Guest

    nou, er werd net gezegt dat ie maar 55 gaat, savage gaat standaard 66
     
  13. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    Misschien was die motor niet goed ingelopen / afgesteld / weinig nitro enz... en die savage daar deed ook "maar" 55 dus...
     
  14. Michiel D

    Michiel D Guest

    Savage haalt de 66 ook niet altijd, dan moet je hem heel krap zetten :wink:.
    De savage haalt ongeveer de 60 als je hem uit de doos haalt. De cen zal tegen de 70 aan liggen.

    Iedereen kan zeggen hoe hard die gaat, maar de auto rijdt lekker op terijn, waar een savage alleenmaar springt en niet rechtdoor kan gaan gaat de cen gewoon rechtdoor.
     
  15. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    @Michiel D: welke gloeiplug zit er standaard in de Genesis... heb deze vraag aan de mensen van CEN gesteld, maar daar heb ik nog geen antwoord op.
     
  16. Michiel D

    Michiel D Guest

    Dan antwoord ik sneller :lol:

    Standaart plug is een 3 :p
    Die ging na een liter rijden kapot toen er een 2V loodaccu op ging :(
    Maar ik heb die vervangen door een R&B 6, later een 7 die gaat het best :wink:
     
  17. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Net mailtje van CEN ontvangen...

    "We recommend our Super Platinum/ Iridium
    glow plugs part # G70429. Or you can us an O.S. A8 plug."

    Nu ben ik niet zo thuis in die nummers, heb zelf altijd Rossi plugjes...

    Het is voor CEN bezitters of aankomend bezitters wel prettig om te weten wat er in zit of wat er in kan om het wagentje te laten rijden!
     
  18. Michiel D

    Michiel D Guest

    Een 6 met inlopen, en een 7 voor daarna :wink:
    Het handigst is als je een 5, 6 en een 7 op voorraad hebt, dan kan je ook met verschillende buiten temperatuur rijden :D
     
  19. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    @Michiel D: welke zender/ontvanger gebruik jij?

    Meen in de thread gelezen te hebben dat je de ontvanger van de auto af had gehaald en vervangen door een andere...
     
  20. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Vandaag mijn CEN Genesis opgehaald... had hem al in het echt gezien, maar thuis op de tafel is ie NOG GROTER...

    3 tankjes brandstod heb ik er inmiddels al doorheen gedraaid... lekker rustig een beetje rondtuffen... morgen gaan we weer verder...
     

Deel Deze Pagina