Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier een discharge graph
- Hyperion G3 5000mAh CX 25C ( 750 Gram ) 117 euro ( ex verzenden )
- Gens Ace 5300mAh 30C ( 734 gram ) 87 euro ( inc verzenden )
Dit is een perfecte vergelijking, deze hyperion is al zwaarder, ik kijk alleen maar naar gewicht, die C rating en capaciteit doen mij niks. Het probleem is dat er geen standaard is voor C rating en capaciteit , ieder lipo merk heeft zo zijn eigen manier, en dan blijf gewicht over, daar kunnen ze niet niks aan doen. Daar bij heeft de Gens ace nog twee aluminium platen voor de bescherming van de lipo, ik weet niet of hyperion ook zo iets doet.
Met een 2X zo hoge C rating kan de capaciteit de helft zijn zonder de zaak over te belasten en daar kan je gewicht en geld mee besparen.die C rating en capaciteit doen mij niks. Het probleem is dat er geen standaard is voor C rating en capaciteit
Met een 2X zo hoge C rating kan de capaciteit de helft zijn zonder de zaak over te belasten en daar kan je gewicht en geld mee besparen.
De berekening van C rating en capaciteit is een standaart formule of begrijpen we elkaar verkeerd.![]()
Heb ook een setje besteld voor mn Logo, 1 maand geleden, nu 20 cycles gehad, komen koud naar beneden na 4 min stickbangen.. en nog steeds keihard terwijl mn 45c nanotechs dan al heet worden en beginnen te bollen.. de nanos hebben 40cycles gehad. ook is het mindere gewicht(bijna 100 gram totaal) zeer goed merkbaar in de snelheid van de cyclic.
Tot nu toe vind ikde Gense Ace beter... nu nog kijken voor hoelang.
Welke packs heb je precies?
Ik vlieg nu ongeveer 15 cycli de 4000 25C packs als 10s en ze doen het minstens zo goed als mijn 45C Nano-tech.
De 25C Nano-techs hebben na 40cycli gewoon geen puf meer.
Ik zit nu te overwegen om de 3300 25C te nemen voor een 12s setup. Nu ze in duitland te krijgen zijn is dat erg aantrekkelijk geworden.
Heb nu 4 stuks 6s 3300mAh 25C in de bestelling staan voor mijn 12s setup.