Gens ACE Support Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
To all the customers.

We sent the recent parcels via DHL to netherlands, wish you can kindly understand if the delivery day is a little longer. We have contacted DPD, GLS, but need have some time to decide.

Thanks!
Pamela

HK duitsland gaat bij mij als de bliksem, supersnel.

@Lovage. I have received a invoice, does that mean the shipment has been sent? (Order no.: 1250 Customer no. 1295)

voor e mensen die van getalletjes houden hier een vergelijking van de Gens ACE 25C met drie andere lipo's waarbij ook een nano tech 45c zit.

cycle 0
download.php

orginele draadje
http://www.giantcod.co.uk/forum/viewtopic.php?f=121&t=7579

bart,

Laatst bewerkt:
raar, heb het originele draadje toegevoegd aan de post

plaatjes zijn wel groot :-)

Bart,

Laatst bewerkt:
Mijn 25c 4000 10s stick begint rotter te worden. zit nog wel veel power in, maar merk dat het minder was als ik gewend was, met bijv rollende tictocs(elevator) Merk ik dat ie inkakt.. had ie eerst niet.
zit nu op een cycle of 70, altijd 5c geladen.

Nog steeds koud na de vlucht. pack gaat ook niet weg want hij volstaat nog prima:)

Mijn 25c 4000 10s stick begint rotter te worden. zit nog wel veel power in, maar merk dat het minder was als ik gewend was, met bijv rollende tictocs(elevator) Merk ik dat ie inkakt.. had ie eerst niet.
zit nu op een cycle of 70, altijd 5c geladen.

Nog steeds koud na de vlucht. pack gaat ook niet weg want hij volstaat nog prima:)

met welke lader laad je?

kan ook de temperatuur zijn die de prestatie omlaag gooit.
als de buiten temp. kouder is presteren ze minder.

met welke lader laad je?

kan ook de temperatuur zijn die de prestatie omlaag gooit.
als de buiten temp. kouder is presteren ze minder.

Hyperion super duo. 2x 20A.

Temperatuur zou kunnen.. maar echt koud was het niet vandaag:rolleyes: iig, ik stond in mn t shirt buiten hier

Waarom niet ?
Die hyperion kan gewoon in sync modes hoor....
(zover ik kon nagaan, overweeg deze lader ook te kopen namelijk)

1x 5S 4000 op 20A is een slordige 400W........... ik snap het punt ook niet. gewoon 1 pack op elke poort.

@Tadango, tis echt een 2x500W. je kan maar 500W per poort.. en dus niet bijv 100 op de ene poort en 900 op de andere.. zou wel gaaf zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back