Gens ACE Support Forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal mijn lipo's hopelijk aanstaand weekend weer gebruiken. Dan kan ik kijken of de cell-verschillen blijven.

Overigens zal ik op de site dat de verzendkosten inmiddels zijn gedaald (naar 17 euro). Dat is al beter.
Hoewel nog niet op het niveau van bijv. HK ($9.90).

Komt er binnenkort toevallig nog zo'n verzendenkosten-vrij dag?

Aan de andere kant bij duurdere lipo,s geen inklaring.

Toch best krom dat iets dat van 6x zover moet komen veel goedkoper is in verzending.

10s/12s

Mijn 25c 4000 10s stick begint rotter te worden. zit nog wel veel power in, maar merk dat het minder was als ik gewend was, met bijv rollende tictocs(elevator) Merk ik dat ie inkakt.. had ie eerst niet.
zit nu op een cycle of 70, altijd 5c geladen.

Nog steeds koud na de vlucht. pack gaat ook niet weg want hij volstaat nog prima:)

Hello, we made some 12S and 6S to Germany warehouse.
Pls check at our site :music:

Pamela

Maar hier hoort die mijns inziens ook niet thuis. Producten aanprijzen door sponsorpiloten en het bedrijf zelf doen ze maar ergens anders, en dat is wat er hier overduidelijk gebeurd. Zelfs in andere draadjes kraken de sponsorpiloten de spullen af en dat si niet correct.

Maar hier hoort die mijns inziens ook niet thuis. Producten aanprijzen door sponsorpiloten en het bedrijf zelf doen ze maar ergens anders, en dat is wat er hier overduidelijk gebeurd. Zelfs in andere draadjes kraken de sponsorpiloten de spullen af en dat si niet correct.

We vinden het allemaal interessant en er wordt van de zijde v.d. fabrikant niet zoveel aangeprezen, dat doen we hier zelf toch vooral? Ik hoop dat er lekker doorgekletst kan worden en af en toe wat horen van degenen die het weten kunnen vind IK niet verkeerd. Het wordt niet uitgebuit dacht ik, valt wel mee allemaal maar ik heb er niks over te zeggen natuurlijk. Ik zou het op "mijn" forum niet erg vinden op deze wijze, laat ik het zo zeggen dan.

.... mijn enige vraag is: hoe word ik een sponsorpiloot? dat klinkt me als muziek in de oren!

Veel vliegen, wedstrijden, veel je kop laten zien op meetings(en niet alleen de zondagse vliegdag bij jou op de club) en gewoon een hoog niveau van vliegen hebben. wacht je vervolgens lang genoeg, en maak je jezelf bekend genoeg op forums/webpaginas ed, komen ze vanzelf naar je toe. IMO sponsoring gaat niet over de gratis of goedkopere dingetjes, dat is gewoon een Bonus.. de basis is dat je zelf met het merk oid wil vliegen en erachter staat.

Laatst bewerkt:
Yeah right. Zo is Anko wel... :rolleyes: Als je hem 1 keer ontmoet hebt dan weet je dat dat dus bepaald niet zo is. Is wel een beetje makkelijk om op afstand zo een waarde oordeel te doen he?

Laatst bewerkt:
Ik ben liever mijn eigene sponsor , hoef ik ook niet iemand naar de mond te praten.

Mvg Johan
Eens, maar volgens mij is gens ace enkel sponsor van het forum en hebben ze daar een banner voor. Verder bieden ze soms een product aan om te testen.
Ik denk dat de meeste, zo niet alle, (positieve) reacties over het product die van klanten zijn.

zo niet alle, (positieve) reacties over het product die van klanten zijn.

Nee er zitten ook piloten tussen die lipo,s gesponsort krijgen, en die moeten dan wel positiv blijven .

Daarom doen firma,s dat , goedkope reclame .

Mvg Johan

Ps ben ook al eens gesponsort door Ace , maar toen bestond de duitse shop nog niet .

Waar vind ik een listing van afmetingen en gewichten van de packs?
Want zo is er niets te vergelijken.

Ik heb me suf gezocht :rolleyes:, maar niets gevonden :(.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back