het begon rustig geen wind dus ik dacht ik ga eens lekker met mijn heli vliegen.
ik begon zo als gewoonlijk alles te checken of alles goed vast zit.
dus ik ging gewoon voor mijn deur vliegen midden in de woon wijk.
dat trok veel toeschouwers en ze zijden leuk ding en waar heb je die gekoght...
even later waren ze weg gelukig want onder druk vliegen find ik niet fijn.
dus toen kwamen er mensen aan en die begonnen te schelden met kk ( een erge ziekte waar niet mee gespot moet worden. mijn excuses dat het in deze topic staat maar ik weet geen ander woord er voor )
dus zijden ze van wat doe je hier met je .. speelgoed .. nerd.
ik was al van plan om weg te gaan dus was bezig met landen en vroegen ze waar kocht je die en hoe duur is die. en toen zij die dan is die ook .. lelijk.
ik dacht echt van ben je wel helemaal goed in je hoofd dus ik pakte me heli en ging weg.
ik snap dus echt niet waarom somigen mensen zo zijn
dat ze mn heli lelijk vinde intereseert me niet maar dat ze zo snel met een erge ziekte gaan schelde... dat gaat echt te ver
dus vraag ik me een paar dingen af mischien heben julie hier ervaring mee.
waarom oordelen mensen zo snel omdat gelijk te zeggen nerd omdat je een heli heb vind ik niet noormaal
en zeker niet met ziektes schelden
zou dit door jaloesie komen of gewoon dat ik te jong ben hier voor?!
hebben julie ook zulken ervaringen hier mee zo ja hoe ging dat dan
ik begon zo als gewoonlijk alles te checken of alles goed vast zit.
dus ik ging gewoon voor mijn deur vliegen midden in de woon wijk.
dat trok veel toeschouwers en ze zijden leuk ding en waar heb je die gekoght...
even later waren ze weg gelukig want onder druk vliegen find ik niet fijn.
dus toen kwamen er mensen aan en die begonnen te schelden met kk ( een erge ziekte waar niet mee gespot moet worden. mijn excuses dat het in deze topic staat maar ik weet geen ander woord er voor )
dus zijden ze van wat doe je hier met je .. speelgoed .. nerd.
ik was al van plan om weg te gaan dus was bezig met landen en vroegen ze waar kocht je die en hoe duur is die. en toen zij die dan is die ook .. lelijk.
ik dacht echt van ben je wel helemaal goed in je hoofd dus ik pakte me heli en ging weg.
ik snap dus echt niet waarom somigen mensen zo zijn
dat ze mn heli lelijk vinde intereseert me niet maar dat ze zo snel met een erge ziekte gaan schelde... dat gaat echt te ver
dus vraag ik me een paar dingen af mischien heben julie hier ervaring mee.
waarom oordelen mensen zo snel omdat gelijk te zeggen nerd omdat je een heli heb vind ik niet noormaal
en zeker niet met ziektes schelden
zou dit door jaloesie komen of gewoon dat ik te jong ben hier voor?!
hebben julie ook zulken ervaringen hier mee zo ja hoe ging dat dan