gepest omdat je met een heli vliegt...

het begon rustig geen wind dus ik dacht ik ga eens lekker met mijn heli vliegen.
ik begon zo als gewoonlijk alles te checken of alles goed vast zit.
dus ik ging gewoon voor mijn deur vliegen midden in de woon wijk.
dat trok veel toeschouwers en ze zijden leuk ding en waar heb je die gekoght...
even later waren ze weg gelukig want onder druk vliegen find ik niet fijn.
dus toen kwamen er mensen aan en die begonnen te schelden met kk ( een erge ziekte waar niet mee gespot moet worden. mijn excuses dat het in deze topic staat maar ik weet geen ander woord er voor )
dus zijden ze van wat doe je hier met je .. speelgoed .. nerd.
ik was al van plan om weg te gaan dus was bezig met landen en vroegen ze waar kocht je die en hoe duur is die. en toen zij die dan is die ook .. lelijk.
ik dacht echt van ben je wel helemaal goed in je hoofd dus ik pakte me heli en ging weg.

ik snap dus echt niet waarom somigen mensen zo zijn
dat ze mn heli lelijk vinde intereseert me niet maar dat ze zo snel met een erge ziekte gaan schelde... dat gaat echt te ver

dus vraag ik me een paar dingen af mischien heben julie hier ervaring mee.
waarom oordelen mensen zo snel omdat gelijk te zeggen nerd omdat je een heli heb vind ik niet noormaal
en zeker niet met ziektes schelden

zou dit door jaloesie komen of gewoon dat ik te jong ben hier voor?!
hebben julie ook zulken ervaringen hier mee zo ja hoe ging dat dan

je-eigen-schamen

Mijn eigen ervaring: Vragen ze aan je: is dat vliegtuig van jou nou al een keer af? Zeg ik: nee. Zeggen hun: wanneer gaat die vliegen dan? Ohnee jij kan toch voor geen meter vliegen :(

Ach, als je er gewoon niet op reageert houden ze wel op:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is gewoon jaloezie, niks van aantrekken.
Als dat soort figuren langskomen en schelden, niks zeggen , je heli pakken en gewoon je huis ingaan.

Sterkte!

Gert-Jan

ze blijfen dus serieus ook door gaan is het geen goed idee om ze een keer goed te laten schrikken of zo eits. wat ik dus een keer eerder heb geprobeerd
een tijdje terug begon eimand raare opmerkingen te gefen.
ik zij dus als ik jouw was zal ik op zij gaan.
zegt hij waarom zouw ik.
ik zij ik voel een sterke wind opkomen.
ik maakte een duik vlucht recht op hem af en stuurde optijd terug en hij keek nie blij en liep weg gelukig maar zelf vin ik dit ook geen goede oplossing want je zal maar mn rotobladen in je nek krijgen

Dat zou ik zeker niet doen nee.....je kan er behoorlijke schade mee aanrichten.

Hoe moeilijk het ook is, je moet je er zo weinig mogelijk van aan trekken. Ik denk dat je er wel meer last van hebt dan sommigen van ons omdat je vrij jong bent. Dan durven dat soort losers wel.
Een volwassen kerel zal minder snel opmerkingen naar zijn hoofd krijgen.

ach sneu volk..
laat ze lekker, waarom komen ze dan kijken als ze het lelijk speelgoed vinden ?
idd puur jaloezie.
ik heb er gelukkig geen last van.
m`n buurt vind het leuk, en ook m`n kameraden/team genoten vinden het niet kinderachtig en leuk om te zien. [ vooral als je ze verteld dat je ze zelf [op] bouwt, en verteld hoe hard en hoog ze kunnen hebben ze wel respect, veel meer begrijpen ze er tog niet van :p ]

Dat is gewoon jaloezie, niks van aantrekken.
Als dat soort figuren langskomen en schelden, niks zeggen , je heli pakken en gewoon je huis ingaan.

Sterkte!

Gert-Jan

Tja het zal hem kunnen zitten in waar je woont... ( wil niet zeggen dat het slecht is bij jou Francis maar misschien wel het verschil tussen dorp en stad) Ik vlieg / vloog hier regelmatig buiten, tot op heden alleen nog maar positive geluiden... auto's stoppen zelfs en mensen staan geintreseerd te kijken.
Ik heb nog nooit een vervelende ervaring met omstanders gehad...

Maar verder als het je gebeurd A gewoon stug doorgaan en niets van aan trekken of ... B lekker naar binnen toe en genieten van een kopje koffie.:p

Frans....W

Tja het zal hem kunnen zitten in waar je woont... ( wil niet zeggen dat het slecht is bij jou Francis maar misschien wel het verschil tussen dorp en stad) Ik vlieg / vloog hier regelmatig buiten, tot op heden alleen nog maar positive geluiden... auto's stoppen zelfs en mensen staan geintreseerd te kijken.
Ik heb nog nooit een vervelende ervaring met omstanders gehad...

Maar verder als het je gebeurd A gewoon stug doorgaan en niets van aan trekken of ... B lekker naar binnen toe en genieten van een kopje koffie.:p

Frans....W

tis een dorp waar ik woon ik kies liever voor B want ze kunnen schreeuwe wat ze willen maar ik zit binnen en hoor ze lekker niet en ik zie ze niet
dat vind ik zelf altijd wel fijn dat er ergens gwn een veiligen plek is
ff oftopic tijdens de winter maanden die er aan komen ga ik met een walkera 4#3b binnen vliegen die ik binnen kort ga bestellen als kan dat

Tja het zal hem kunnen zitten in waar je woont... ( wil niet zeggen dat het slecht is bij jou Francis maar misschien wel het verschil tussen dorp en stad)

Que ? Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad Frans.

ik heb dit ook wel een paar keer gehad met mijn rc auto, een paar van die stomme reacties maar je moet je er gewoon niks van aantrekken:)
effe off topic

cybot12999, ik woon ook in raalte en wil mischien ook wel beginnen met modelvliegen:) kun jij mischien wat helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen die zelf geen modelbouw doen zullen uit jaloezie snel vreemde dingen gaan doen..

Stel:
Je werkt als een malloot, en door dat harde en vele werken kun je je een grote auto veroorloven.
Nu zou je voor de grap de reacties van de mensen om je heen eens moeten bekijken.. En dan bedoel ik niet dat die positief zijn.

Ik rij zelf ook wel eens met een grote auto rond (van een kennis van me), en het valt me echt op dat ik met die auto regelmatig gesneden wordt, terwijl ik hier met mn eigen auto (golf 4) bijna geen last van heb

Mensen zijn vreemd, zeker als je met dingen rondloopt die zij zelf niet interressant vinden.

Even tussendoor, iemand afschrikken door even met de heli zijn kant op te gaan is niet handig..
Als hij uit controle gaat of stoort of iets in die omgeving kan hij iemand op vreemde plekken raken..
En ogen ed zijn doorgaans gevoelige plekken

Ik snap de reactie, maar pas er mee op

.
dus ik ging gewoon voor mijn deur vliegen midden in de woon wijk.

Hou er rekening mee dat je officieel minstens 50meter van de bebouwing af moet blijven en met een heli is het zonder meer gevaarlijk om in de straat te vliegen een storings pulsje en je hebt brokken en je wilt niet tegen een kind aan vliegen

Ach ja ben 15 en woon in Rotterdam.
Gelukkig wel in een nette buurt maar goed.
Nog geen last van gehad.

Heb een beetje hier boven staan lezen en vind het zelf persoonlijk nergens opslaan om weg te lopen voor dat soort gasten.

Nooit weg lopen voor je problemen!

Ik zou eerst gewoon een goed gesprek met ze aan gaan enz.
Geen resultaat dan vlieg je ergens anders.

Maar naar binnen gaan voor dat soort gasten komop man!
Zit je de hele dag te wachten op je lipo... Is hij eindelijk vol geladen. Loop je trots naar buiten met je heli in je hand vlieg je eventjes en ga je naar binnen omdat men het leuk vind om elkaar helemaal degrond in te stampen met raare opmerkingen.

Niks van aantrekken en "gewoon doorrrrrrgaan" !

Ik krijg regelmatig vragen van omstanders die ik dan enthousiast probeer te beantwoorden, hoewel ze vaak van hetzelfde soort en niveau zijn: "hoe ver kan die nou , hoe hard kan die ...... etc. "
Maar ach, ik probeer ze vaak uit te leggen hoe een en ander werkt, dat vind men vaak best interessant.

Laat je niet intimideren door dat soort gasten en ga er ook niet mee in discussie, wat heeft het voor zin. Vlieg gewoon ergens anders door, dan is voor de anderen de lol er ook zo af.

Even tussendoor..

Ik woon net naast rotterdam
De bewoners van de wijk waar ik woon zijn beste mensen, maar een 400 meter opzij kan je je auto niet eens zonder angst neerzetten..
heb al vaak genoeg vrienden en kennissen ruzie zien krijgen omdat ze iets terug waagden te zeggen tegen dat soort gasten (bijvoorbeeld: je kan ook iets tegen me zeggen zonder tegen me aan te duwen..)

de buurt van rotterdam waar ik naast woon kun je alleen straffeloos terugschelden als je 150 kilo zwaar en 2 m lang bent

heb al regelmatig een situatie meegemaakt waarbij een klein aantal vervelende mannetjes op mij en vrienden begonnen te schelden. Er werd wat heen en weer gezegd, waarbij wij ruzie probeerden te vermijden (onmogelijk, zo bleek). In 5 minuten stond de straat vol met vriendjes met auto's en scooters, allemaal met "materialen" om het gesprek kracht bij te zetten..

Ik vind het heel knap dat je doorgaat en een serieus gesprek aanknoopt met die gasten
Naar mijn mening woon je dan in een extreem goede buurt van rotterdam, of heb je vrienden die erger zijn dan het ergste gespuis daar
Maar voor de veiligheid kun je beter wijs zijn en een straat vol malloten vermijden en gewoon je mond houden en evt naar binnen gaan

Als het nog enigszins onwetend en lollig gebeurd kun je je gang blijven gaan, maar als er malloten tegen me beginnen te schelden vanuit het niets vind ik dat een teken dat ze niet slim genoeg zijn om een normale discussie mee te voeren. Wat ik dan dus ook niet zal doen.

Dat ze die dingen zeggen slaat inderdaad nergends op. Ook zou ik eerder een mooi veltje een beetje achteraf zoeken. Maar waneer je ze tegekomt moet je ze gewoon negeren. Zelf heb ik er nog geen negatieve dingen over gehoort. Sommige moedige me juist aan. Maar kan me goed indenken hoe je je voelt. Vooral omdat ik de zelfde leeftijd heb.

Gewoon je eige ding doen, en dat vlijven doen. niet laten intimideren. ga anders eens met een wat ouder iemand er bij staan. dan weet ik zeker dat ze niks zeggen.

De gastjes dien in elke zin 2x het woord kk gebruiken zijn van het laagste soort op aarde.

Helaas zijn ze moeilijk te verdelgen maarrrrrr. sta er aub boven en doe wat jij leuk vind !!

Even tussendoor..

Ik woon net naast rotterdam
De bewoners van de wijk waar ik woon zijn beste mensen, maar een 400 meter opzij kan je je auto niet eens zonder angst neerzetten..
heb al vaak genoeg vrienden en kennissen ruzie zien krijgen omdat ze iets terug waagden te zeggen tegen dat soort gasten (bijvoorbeeld: je kan ook iets tegen me zeggen zonder tegen me aan te duwen..)

de buurt van rotterdam waar ik naast woon kun je alleen straffeloos terugschelden als je 150 kilo zwaar en 2 m lang bent

heb al regelmatig een situatie meegemaakt waarbij een klein aantal vervelende mannetjes op mij en vrienden begonnen te schelden. Er werd wat heen en weer gezegd, waarbij wij ruzie probeerden te vermijden (onmogelijk, zo bleek). In 5 minuten stond de straat vol met vriendjes met auto's en scooters, allemaal met "materialen" om het gesprek kracht bij te zetten..

Ik vind het heel knap dat je doorgaat en een serieus gesprek aanknoopt met die gasten
Naar mijn mening woon je dan in een extreem goede buurt van rotterdam, of heb je vrienden die erger zijn dan het ergste gespuis daar
Maar voor de veiligheid kun je beter wijs zijn en een straat vol malloten vermijden en gewoon je mond houden en evt naar binnen gaan

Als het nog enigszins onwetend en lollig gebeurd kun je je gang blijven gaan, maar als er malloten tegen me beginnen te schelden vanuit het niets vind ik dat een teken dat ze niet slim genoeg zijn om een normale discussie mee te voeren. Wat ik dan dus ook niet zal doen.

Ik woon in Prinsenland, zit naast Kralingen.
Mijn vrienden(naja ben de laatste tijd niet meer zo aanwezig bij hun) vinden het altijd nodig om ons speeltuintje te slopen!

Ons speeltuintje is maar liefst 32 keer vervangen omdat men het leuk vond een huisje te slopen glijbaan in de fik te steken allemaal dat soort dingen.

Ik vlieg met me heli ook gewoon op het pleintje en probeer gewoon even alleen te zijn daar aangezien het onder druk vliegen echt niet fijn is.

Ik ken Prinsenland wel, heb daar op school gezeten

Zolang de mensen normaal blijven doen is er niet saan de hand

Ik heb de luxe dat ik kan vliegen in een afgesloten loods.
Afmetingen vergelijkbaar met een sporthal, en ik heb er zelf de sleutel van

Persoonlijk heb ik dus weinig last van mensen die me bezig zien

maar dat gaat veranderen..
Ben an het kijken voor wat groters, dan zal ik ook wat meer buiten gaan vliegen :p

Back