Bouwverslag Gerard-NL Blackout Clone Mini Spider Hexa inclusief fpv setup.

Komt goed, Mobuis zit er al op en hij heeft een paar witte gympen aan, slijt ie minder aan de onderkant.:rolling:

Enneuh made in China?????:bad-words: :-P ;)

Geweldig, ik ben er erg blij mee, als je een goed beeld van deze hexa wil hebben dan zoek maar even op hexa roni op youtube, die kan het zeer goed laten zien.;)

De hex vliegt net evengoed als de originele spider, super smooth , snel , wenbaar en best makkelijk.
Vliegt veel fijner als een H quad , h quad is leuk voor tussen nauwe plekken te vliegen en de hexa is een racemachine , zeg maar Hayabusa! :)

De hex vliegt net evengoed als de originele spider, super smooth , snel , wenbaar en best makkelijk.
Vliegt veel fijner als een H quad , h quad is leuk voor tussen nauwe plekken te vliegen en de hexa is een racemachine , zeg maar Hayabusa!:D

Een Hexabusa dus.:lol:

En zijn vriendin kijkt TV en Roni alleen maar naar de mini's..:banana::hammer::murder:

Zij kijkt i dream of jeannie en Roni i dream of mini's. :rolling:

Tv kijken = de hobby voor vrouwen en mini's bouwen en de mannenhobby!
Gisteren 1 hexa en een mini -H gebouwd , vandaag ga ik nog 1 hexa bouwen ..heb helaas geen naze meer liggen maar zal al voorbereidend werk doen ;)

Ging dat bij mij maar zo snel, denk dat ik er een week over ga doen, dat ding in elkaar te zetten :p.

Een week? :)
Gisteren heb ik er 1 gebouwd voor Corne , was op 3u klaar incl Fpv gear , met pdb gaat het echt snel.
Zonder pdb ben je 3.5u bezig ..
Gewoon ervoor gaan , koffie erbij en eraan beginnen ;)

Ja heb af aan toe een half uur om eraan te werken, dan gaat het niet zo snel haha.

Maar die pdb gaat wel veel schelen inderdaad.

Gisteren bij/met Roni mijn nieuwe Mini Hexa gebouwd. Echt een mooi machientje geworden...zeer netjes gebouwd !!! Met dank aan Roni.
Had hem zelf nooit zo snel en netjes kunnen bouwen....

setup:

Gerard-NL Clone Mini Spider Hexa
Blackout Mini Spider Hex PDB
Cobra 2204 1960kV
HQ prop 5x4
ZTW MANTIS 12A ESC (SIMONK)
Naze 32 ACRO
EzUHF 8 channel light receiver
650 mW 1.3 Ghz TX
Sony TVL600 SuperHAD FPV cam
Gopro Hero3

Hier wat Foto's:
IMAG2129_zpsfe1fc12e.jpg

IMAG2132_zps23562b48.jpg

IMAG2131_zpse7a4ebf0.jpg

IMAG2130_zps336ca62a.jpg

IMAG2133_zpsd7c48274.jpg

IMAG2134_zps133aca65.jpg

IMAG2135_zpsd98960ba.jpg

IMAG2111_zpsa116d037.jpg

Laatst bewerkt:
de nieuwe hexas zijn voorzien van nieuwe armen welke ook gaten hebben voor de nieuwe cobra motoren, welke voorzien zijn van m3 bouten.

Back