Bouwverslag Gerard_NL Go-Mini Fpv - Mini Quadcopter

Ruben, je kan de gopro als fpv cam gebruiken of een kleine fatshark cam...
Heb momenteel een 600Tvl met case erop zitten , gaat perfekt.
Als je goed kijkt zie je aan de voorkant van het frame een gaatje , daar ken je de fpv cam op vast schroeven.

Momenteel ga ik met niks anders meer vliegen , puur genot om met de Go-mini te vliegen :)

Is de vertraging met de gopro dan geen probleem om FPV te vliegen? :?:

Combinatie van perfecte locatie, perfect video ontvangst en de perfecte quad! :)
Gevlogen met de Go-mini , super ding!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zmr250

Hallo allemaal, mijn naam is Frits en ben nieuw op het forum,
ik wil ook zo'n quad racer bouwen en nou heb ik de ZMR250 van Goodluckbuy besteld met DYS BX1804 2000kv motoren, hij moet op 4s en 5030 propjes gaan lopen.

Heeft iemand ervaring met de ZMR250? Iemand advies voor een flightcomputer om een beetje mee te kunnen stunten? Ik las goede dingen over de Naze32...

dit topic gaat over de gerard_nl mini H

om de info daarover centraal te houden svp een eigen topic beginnen.

Is het mogelijk dit frame te bestellen? Met daarbij misschien een beetje hulp welke onderdelen nodig zijn om deze mini te laten vliegen, en een beetje lang te laten vliegen?

Jazeker , gisteren daar nog met een paar man gevlogen , Danny, Boris , devil , jeroen en torque hadden daar ook goed beeld met 5.8ghz..

Mooi, nog even wachten op wat spullen die binnen moeten komen en dan ga ik bouwen aan m'n go-mini! En dan mijn eerste stap in fpv, twijfel alleen nog over een fatshark fpv headset of een scherm.

Van het weekend eindelijk begonnen met builden, maar zit nog steeds te wachten op wat spullen :(

Had verder een klein vraagje, kan ik misschien een dump krijgen van jullie settings Gerard_nl en Roni?

Alvast bedankt :)

set mincommand = 1000
set maxthrottle = 2000
set looptime = 2500
set minthrottle = 1090
set align_board_yaw = 90 (als je bord geroteerd is)
map AETR1234
mixer quadx
feature -vbat
set mincheck = 1030
set maxcheck = 1970
set p_pitch = 45
set i_pitch = 50
set d_pitch = 34
set p_roll = 42
set i_roll = 36
set d_roll = 35
set p_yaw = 85
set i_yaw = 45
set d_yaw = 0
set p_level = 100
set i_level = 10
set d_level = 100
set yaw_rate = 50
set rc_rate = 150
set rc_expo = 60
set roll_pitch_rate = 30
set emf_avoidance = 1
set tpa_rate = 50
save

set align_board_yaw = 90 (als je bord geroteerd is)
Dat is als ik mijn board hetzelfde als jij heb, met links usb.

These commands rotate the orientation of the board so that the usb port faces the left for easier access during tuning in Baseflight

set align_gyro=2
set align_acc=2

Zijn deze commands dan niet meer nodig?

Back