German Open 2010

J
Maar als ze zo verder boeren worden de wachttijden tussen de ronden zoooo:sleepy:... laaaang... :sleepy:dat je ruim de tijd hebt om op en af naar Nederland te gaan om wat uit te rusten.
Yves

Groepen van 20 man of groter en het probleem is opgelost:mrgreen:
Dan kan de een voor zijn tent vliegen en de ander in de buurt van het meertje.

Loet

met mini dlgtjes is dat probleem minder groot natuurlijk :p

met full-size zullen ze dan allemaal mooi in dezelfde bel boven elkaar moeten draaien.

met mini dlgtjes is dat probleem minder groot natuurlijk :p

met full-size zullen ze dan allemaal mooi in dezelfde bel boven elkaar moeten draaien.

Hallo Vuurvos,

In dezelfde bel ? Op de Keiheuvel in Balen gedurende de Belgische Kampioenschappen deden we dat ook al - zo'n dertig jaar geleden - alleen de spanwijdte was toen iets groter : ~15M :cool: en de vluchttijden ietsje langer zo ~5 uur :-D

Yves

Hallo Vuurvos,

In dezelfde bel ? Op de Keiheuvel in Balen gedurende de Belgische Kampioenschappen deden we dat ook al - zo'n dertig jaar geleden - alleen de spanwijdte was toen iets groter : ~15M :cool: en de vluchttijden ietsje langer zo ~5 uur :-D

Yves

gellie zijt toch straffe mannen ;)

Wel . . . als je de avatar van Loet bekijkt, zijn al jouw eventuele twijfels daaromtrent meteen verzwonden ;)

Ben jij ook alreeds ingeschreven voor Delmenhorst Firefox ?

Van harte,

Yves

ik wacht op reactie van bas voor zijn turbo, pas dan weet ik welke wedstrijden ik kan meedoen.

dat loet ne straffe is weet ik al, die loopt het hele jaar door zo rond als op t fotoke ;)

Loet,
Met een beetje mazzel moet je als eerste in de ene ronde en als laatste in de volgende. Dan heb je toch mooi 4 uur en 40 minuten om te zwemmen en te bakken.
Groet, Arjen

Laatst bewerkt:
Loet,
Met een beetje mazzel moet je als eerste in de ene ronde en als laatste in de volgende. Dan het je toch mooi 4 uur en 40 minuten om te zwemmen en te bakken.
Groet, Arjen

De laatste keer dat ik mazzel had op een DLG-wedstrijd kan ik me niet herinneren. Maar ik ben dan ook geen geheelonthouder:D

Loet,

dan heb ik vaker mazzel op DLG wedstrijden. In Mucke had ik mazzel dat ik 3 modellen bij me had toen ik er 2 stuk vloog.

Bas.

Wat is "mazzel" Bas ? Is dit een nieuw geheimwapen van het Team Holland ?

Of is dit een specialiteit uit Friesland ? Dus waarschijnlijk niet beschikbaar voor Vlamingen ?

Indien echter toch beschikbaar : kan ik dit via Internet bestellen ? En nog bijtijds voor het regionaal gedoe in Delmenhorst volgende week ?

Yves
Mazzelfreak:ontopic:

Wat is "mazzel" Bas ? Is dit een nieuw geheimwapen van het Team Holland ?

Of is dit een specialiteit uit Friesland ? Dus waarschijnlijk niet beschikbaar voor Vlamingen ?

Indien echter toch beschikbaar : kan ik dit via Internet bestellen ? En nog bijtijds voor het regionaal gedoe in Delmenhorst volgende week ?

Yves
Mazzelfreak:ontopic:

Hoi Yves,

in het noorden van Holland zijn ze goed genoeg om zonder mazzel wedstrijdjes te winnen.
Mazzel is iets wat de sub-top nodig heeft om bovenin te eindigen.
Lang gezocht maar ik heb geen leverancier op het Internet kunnen vinden, wel heb ik besloten om Murphy komend weekend maar eens niet mee te nemen.

Zie je vrijdag!
Bas

Mazzel is iets wat de sub-top nodig heeft om bovenin te eindigen.
Haha dan heb ik voor mijn doen wel heel veel mazzel de laatste paar wedstrijden :lol:

3 kisten mee naar delmenhorst. als ik "mazzel" heb kom ik ook met 3 kisten thuis zoals ik ze mee heb genomen

Back