German Open 2012 in Mücke

Ja "geweldige" herinneringen aan dit veld.
[post14]

P.s. Hebben ze het paaltje al weggehaald?

Bas

Looks like the DM 2012 in Mücke will in fact be the 2012 Dutch Nationals and also the official competition test for the T3 (Alex niet ziek worden) with a few Firefoxes from Belgium like DJ Bernouilli and Peter Cuypers - simply the best-, maybe even Kristof XXLite ( should have been "Christophe Ultra Légér" or "Christopher Ultralight" I guess, but what's in a name anyway ? ).
Don't know if any other foreign nations will be allowed to participate . . .
The way things are going, they're gonna crucify me PiT3BsK3JHA[/media] Beatles -The Ballad of John and Yoko - YouTube
I will call Thomas to order a few more Stobels, that may help :p
All the best from The West,

DLG slinger
Yah-Mo be There

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Loet, vraagje, zijn alle wedstrijden zo duur. Ik vind 70,- best wel veel!

Loet overweegt moementeel om al of niet deel te nemen, want ook hij vindt 70€ best heel veel. Ik ook want daar moet ik ~ 6 minuten voor "werken".

Het hoofdprobleem is dat je alleen toegelaten wordt in Mücke als je een genuine Stobel V3 vliegt. De rest gaat in de vuilbak (Salpeter, Twister, Flow en al zulke rommel).

Domi, vraag rond op het Duitse Forum - die kennen sich da besser aus als die Flying Dutchmen

Alles gute und noch besser :cool:

"Alle Teilnehmer mit 2,4 GHz Anlagen haben die obligatorische Konformitätserklärung für ihre RCAnlage mitzuführen und bei der Registrierung vor Ort auf Verlangen vorzuzeigen."

Wo kann ich diesen quatsch finden fur meine Jeti?

Duitse befell-ist-befell gaat toch niet zo goed samen met mijn nonconformistische Vlaamse ziel me dunkt!

Cheers,
Johan

Loetje doet wel mee, duur of niet. Maar vergeet niet dat het banket en het ontbijt bij de prijs inzit. En je wil niet weten wat voor hoeveelheden ik kan ontbijten:p

Loet overweegt moementeel om al of niet deel te nemen, want ook hij vindt 70€ best heel veel. Ik ook want daar moet ik ~ 6 minuten voor "werken".

Het hoofdprobleem is dat je alleen toegelaten wordt in Mücke als je een genuine Stobel V3 vliegt. De rest gaat in de vuilbak (Salpeter, Twister, Flow en al zulke rommel).

Domi, vraag rond op het Duitse Forum - die kennen sich da besser aus als die Flying Dutchmen

Alles gute und noch besser :cool:

Hee Loet,

kan je gelijk weer een Stobel vleugel scoren bij Thomas!

Komen hier ook de Bruce Davidsons en Joe Wurtsen van de DLG wereld?

Groet
Roeland

"Alle Teilnehmer mit 2,4 GHz Anlagen haben die obligatorische Konformitätserklärung für ihre RCAnlage mitzuführen und bei der Registrierung vor Ort auf Verlangen vorzuzeigen."

Wo kann ich diesen quatsch finden fur meine Jeti?

Duitse befell-ist-befell gaat toch niet zo goed samen met mijn nonconformistische Vlaamse ziel me dunkt!

Cheers,
Johan

Vorig jaar mocht er al niet meer gevlogen worden met Assan en Corona. Geen hond die hier op gechecked heeft. Zelfs geen Duitse Herder :)

Ik doe mee. Niet om voor 70 euro te eten, te vliegen of te camperen maar voor enorm veel gezelligheid

Loetje doet wel mee, duur of niet. Maar vergeet niet dat het banket en het ontbijt bij de prijs inzit. En je wil niet weten wat voor hoeveelheden ik kan ontbijten:p

Dag Koffiehuisman,

Ontbijt...Hoeveelheden enz ??? Let maar goed op jouw lijn Loet, anders krijg je kritiek van Helle :agrue:
Het zijn niet zozeer de hoeveelheden die mij bang maken, maar eerder wat ze ons daar weer eens gaan voorschotelen. Vooral als "banket en ontbijt in de prijs zitten". Zo dramatisch als in de culinaire woestijn in Arboga is quasi onmogelijk, maar je weet maar nooit. Een slecht teken is dat er bij een google search slechts één aansprekelijk restaurant is opgedoken : Mücke Restaurant
Heb alvast geboekt voor ontbijt, lunch en avondmaal :cool: Met koffie en koek om de enorme wachttijden te overleven. Alles koek en ei lijkt het mij,

Yves
Under Assistant West Coast Promo Man - zoek zelf maar op you tube:snipersmile:

Neem de T-shirts mee naar Vercelli waar je met je prachtig gevormde lichaam "net" niet meer inpast en ik zal ze met trots dragen. Mijn neerwaartse lijn is ingezet en niet te stoppen. Voor Vercelli ben ik onder de 0.1 ton :D

Loet

Ik sta paf, verbluft, sprakeloos . . . Helle waarschijnlijk ook vermoedt ik.

Onze Italiaanse vrienden in Vermicelli zullen je wellicht niet eens herkennen.

De Stones heb je blijkbaar niet gevonden - geen wonder want het was wel een generatie eerder. Let's face it: an awful lot of noise on today's radio, but it really don't rock, it really don't roll. Except for this of course: YPFVDskpfGM[/media] Stones ~ The Under Assistant West Coast Promotion Man - YouTube

See you in the Koffiehuis in VC, oh... and bring your Stobel Competizione

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
heb een vraag heb mijn inschrijving gemailt krijgt men een mail voor de betaling ?

gr peter

peter,

ik heb zelf een mail gestuurd met al men gegevens (ik kan het invulformulier niet openen omdat dit niet doorgelinkt word naar men hotmail adres.)

ik vermoed wel een bevestiging en uitnodiging tot betalen te krijgen

Back