German Open 2012 in Mücke

Lederhosen ? You mean blue jeans no ???

Form ingevuld en opgestuurd...

GO 2012 is a go!

Cheers,
Johan

Lederhosen als titel Johan ?
Unfortunately, and like the rest of the world the vast majority of the population in Germany is now running around in bluejeans (but not me because I hate uniforms). Lederhosen are something of the past, even in Germany. The sheep herd syndrom is hitting many of us very hard [URL="
sheep crying - YouTube[/URL]

Yves
No fast junk food in the machinery, and look ma... NO jeans 8-O

Laatst bewerkt door een moderator:
Peter : help aub...

Hoi Petermans,

Heb jij misschien toevallig een mail of gsm voor Tom Boonen ? Ik ben in volle voorbereiding voor Mücke e.d. en wil mij optimaal voorbereiden (dus meer als frieten met stoverij).
Tom passeert overigens morgen op 100m van mijn deur in Paris-Nice maar ik vrees dat hij geen asem genoeg heeft om mij te antwoorden.
Alles EPO - alles komt in orde : 1epr_yubSNs[/media] Clapton - Everything Will Be Alright - YouTube

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, eindelijk weer fris....Jongens het was weer helemaal te gek en zeer gezellig voor mij!:D:D:D
:thumbsup:Special thanks voor Bart R. voor het coachen wat me erg goed is bevallen:celebrate:.
Lampje is nu wel uit, kan ff geen dlg meer zien....Hoewel, het is nu wel mooi weer voor mn mini...:rolleyes:Nog ff dan....

Zo, eindelijk weer fris....Jongens het was weer helemaal te gek en zeer gezellig voor mij!:D:D:D
:thumbsup:Special thanks voor Bart R. voor het coachen wat me erg goed is bevallen:celebrate:.
Lampje is nu wel uit, kan ff geen dlg meer zien....Hoewel, het is nu wel mooi weer voor mn mini...:rolleyes:Nog ff dan....

proficiat met je resultaat echt prachting gedaan , je hebt zeker talent!

Veel geluk , fijne coach en natuurlijk mijn Who The Fuck is Reynolds vleugel hebben toch vooral gezorgd voor mijn resltaat...
Net toch nog ff 204 sec gepakt met mn Libelle....Nu dan toch maar rusten, tot de volgende keer..

uitslag ik wil de uitslag

Oke,

Vincent heeft super duper gevlogen. Theo zoekt een nieuwe hobby.

@Theo: Ik heb nog wel een snooker keu. Zullen we dat dan maar een keer gaan doen

Maar jongens. Kom op nou. Wat is de uitslag. Ik ben ook wel benieuwd naar de verhalen.

Zelf vanmiddag 4 keer een half uur gevlogen.

@Loet, Hij vliegt goed de Thermalinator.

Ik ga nu douchen, daarna wil ik de uitslag weten.

Groeten,

Hans

een hele fijne en gezellige wedstrijd gehad met een sterk deelnemersveld (ong. 70 man). wel wat regen op vrijdag en zaterdag maar vandaag maakte alles weer goed.

vrijdag hebben we 5 proeven gevlogen, zaterdag 4, zondag de laatste proef en de fly-off.

als ik het goed heb onthouden:
Alex: 4e
Loet: 13e
Vincent: 18e

van Peter, Bas, Theo, Robert en Bart weet ik het niet. mijn score was ronduit slecht.

bij de junioren is Robert 3e geworden in de fly-off en dat was een mooie afsluiter. als vaste timer/coach van Robert heb ik erg met hem meegeleefd want hij had veel pech: romp gebroken, zender stuk, 2 dlg's verdronken, lipo uitgefikt in de romp (servo, ontvanger, regelaar en lader stuk). dankzij Bart zijn reserve zender en mijn ontvangers kon hij de wedstrijd toch voortzetten.

complimenten voor Vincent, die heeft als nieuwkomer fantastisch staan vliegen. ook Theo was goed bezig. Loet heeft het in de laatste taak laten liggen (last flight). Peter moet nog wat straftraining doen voordat het ek begint.

de locatie is prachtig. de organisatie wat uitstekend. eten was goed verzorgd. een aanrader voor volgend jaar.

Jaap

(het schijnt dat Karel ook in Muecke was maar ik heb hem niet gezien)

Oke,

Vincent heeft super duper gevlogen. Theo zoekt een nieuwe hobby.

@Theo: Ik heb nog wel een snooker keu. Zullen we dat dan maar een keer gaan doen

Maar jongens. Kom op nou. Wat is de uitslag. Ik ben ook wel benieuwd naar de verhalen.

Zelf vanmiddag 4 keer een half uur gevlogen.

@Loet, Hij vliegt goed de Thermalinator.

Ik ga nu douchen, daarna wil ik de uitslag weten.

Groeten,

Hans
Persoonlijk vond ik de volgende actie van piloot Hammerschmidt (???) absoluut een hoogtepunt; Mentaliteit; alles of niets.
Situatie; In een dal belanden, 75 meter van je af op 2 a 3 meter hoogte. Toch nog een belletje pakken is op zich al een hele prestatie. Deze man deed dit onder de druk van de werktijd(komt ie wel op tijd terug?) en de vraag of je uberhaupt nog wel binnenkomt, gelukkig voor hem ontwikkelde dit belletje zich tot een goudendraadje wat hem schijnbaar moeiteloos 30(!)meter hoogte gaf in nog geen 30 seconden. Uiteraard kwam ie schitterend en onder applaus binnen!
Dit was een traktatie om te zien, zeker omdat andere piloten tot 3 keer toe in dat zelfde dal buiten moesten landen.

:pVincent klasse gevlogen voor een beginneling (naja ik geloof je bent helemaal geen beginneling), ik geloof dat ik in de les kom bij jou;) En verder waarschijnlijk de mooiste DLG.
Mischien moet ik het maar ook met biljard proberen!:p
Wat was met Loet en Peter aan de hand?

:pVincent klasse gevlogen voor een beginneling (naja ik geloof je bent helemaal geen beginneling), ik geloof dat ik in de les kom bij jou;) En verder waarschijnlijk de mooiste DLG.
Mischien moet ik het maar ook met biljard proberen!:p
Wat was met Loet en Peter aan de hand?
Dank voor de complimenten:cool:Kon idd al wel aardig sturen met indoor kistjes en wat ander grut , maar ECHT vliegen zoals met het dlg-en gebeurt, was tot een maand of 6 volkomen nieuw voor me...Heb de laatste tijd ook veel met Loet gevlogen, waarvan ik het kunstje ook een beetje heb afgekeken;)En het virus heeft me echt goed gegrepen waardoor ik nu elk moment aangrijp om ff te vliegen!

Loet heeft in zn laatste ronde helaas veel punten laten liggen, waardoor ie net niet in de fly-off zat.Beetje pech, echt grove fouten heb ik hem in deze ronde niet zien maken, hij kreeg gewoonweg geen goed belletje te pakken.
Peter had volgens mij zn weekend niet, heeft verschillende modellen uit de kast gehaald, maar ook dat mocht niks baten...Meschien vond ie het NK op zn naam wel ff genoeg;)

Hee Vincent,

goed gevlogen man! Had je veel red bull gedronken ofzo? ;-) of heb je special thermiek paint op je T2 vleugel

Aardig sturen zegtie dan, hahaha volgens mij kon je eerder vliegen dan fietsen!

Doe je ook mee in Swalmen, dan ben ik ook weer van de partijik kon vanwege vakantie niet meedoen in Elburg.

Groet
Roeland

Persoonlijk vond ik de volgende actie van piloot Hammerschmidt (???) absoluut een hoogtepunt; Mentaliteit; alles of niets.
Situatie; In een dal belanden, 75 meter van je af op 2 a 3 meter hoogte. Toch nog een belletje pakken is op zich al een hele prestatie. Deze man deed dit onder de druk van de werktijd(komt ie wel op tijd terug?) en de vraag of je uberhaupt nog wel binnenkomt, gelukkig voor hem ontwikkelde dit belletje zich tot een goudendraadje wat hem schijnbaar moeiteloos 30(!)meter hoogte gaf in nog geen 30 seconden. Uiteraard kwam ie schitterend en onder applaus binnen!
Dit was een traktatie om te zien, zeker omdat andere piloten tot 3 keer toe in dat zelfde dal buiten moesten landen.

zie ook onderaan pagina: F3K German Open 2012 - Seite 2

Back