German Open 2012 in Mücke

Hoekstra redt de eer . . .

Jawadde,

Een serieus rotresultaat van onze topguns, afgezien van de uitstekende vierde plaats van Alexander Hoekstra de Hollandse Topgun:banana: per se. Nou, aan de Twister kan het niet liggen (omgekeerd sarcasme) :p Dus van harte proficiat aan Alex.

Loet 13e :confused: Bas 48e:???: Peter 62e8O Kristof voorlaatste:2gunfire: Ik denk dat niet alleen Theo een biljarttafel moet zoeken:music:

Temeer daar het weer zeer goed en selektief was in Mücke. OK af en toe wat regen maar met wind voor iedereen : storm of "gewoon" (I like it) windstil.

Geen verontschuldigingen dus. Volgend jaar beter in Köln :rolleyes: Of waarschijnlijk nog slechter. Gelukkig is er Chamblay (EK) maat het veld is absoluut ongeschikt voor een F3K wedstrijd en Herentals (Internationale FAI wedstrijd met fieten en frikandel) en met veel Duvels :wink: Nou ja, 't is zomer . . .

See you there MF's,

Yves
OVVS

Yes. poker in de flyoff toch nog een 1000 weten te scoren. Conservatief callen blijkt soms toch te werken :)

Yes. poker in de flyoff toch nog een 1000 weten te scoren. Conservatief callen blijkt soms toch te werken :)

zowiezo meer kan op 980+ , meestal is er wel iemand die 9.58 of 9.59 vol vliegt (zie senioren....)

ik denk als je voor plaats 1 gaat dat je dit risico moet nemen , als je zo hoog mogelijk wil eindigen kan je beter conservatief callen ...

hoewel martin herrig toch nog op p2 is geindigd met zen conservatieve poker taak...

Moet je nagaan dan laat die daarbij nog 2 seconden liggen ook:-)

Vincent , dat heb je zeker niet slecht gedaan, top.

Afgaande op de uitslag lijkt het me best goed vliegweer te zijn geweest, of zit ik er nu naast?

Frans

Eerste twee dagen toch wel veel buitjes hoor en redelijke wind, de laatste dag was het lekker weer en thermisch.:D
Bedankt voor de complimenten, nu kijken of ik deze lijn vast kan houden.:rolleyes:.....Voorlopig gooi ik het nog ff op veel geluk;)

Theo!Wat leuk dat je dat gefilmd hebt, dacht dat je een paar foto's schoot....Ook super zo, met de muziek erbij! Het was echt een super weekend wat mij betreft.

Report and Foto album

I've just added a report and a link to a foto album on the live ticker of the german team.

F3K Team Germany 2011

Enjoy! And while you're at it, take a look at the raffle (tombola) also.

A lot of great prices and only 20 tickets left. So don't hesitate and have a go!

Ulrich

DSC_0278_070.JPG

Heel bijzondere oplossing

Die vorm en die kleuren doen me denken aan de snelheidsregelaars van een Fleischmann racebaan, mis alleen het zwarte regel pookie aan de bovenzijde.

s_1138.jpg

Vincent, je had als ik het goed begrijp natuurlijk wel een goeie coach.
Bart weet altijd goed waar de belletjes zitten, even voelen met het handje, althans dat zie ik hem altijd doen. Zelf mis ik zo nu en dan een belletje, (sorry Theo)

Frans

Ik vind dat echt geen slecht idee, vooral met wat zweethandjes wil mn zender zn eigen weg gaan zoeken..Uiteraard tik ik de ''flaps'' aan als ik m in de worp herpak met 1 hand:rolleyes:....Ik ga s kijken of ik nog ergens een oude racebaan heb:wink:

ik heb een vriend :)

Te koop gevraagd: biljarttafel

En dan ineens staat er een postbode op de stoep met een pakje. Wow verpakt in hartjespapier. Ineke komt direct met allerhande vragen. Waar was jij toen ik je belde en je de telefoon niet opnam, Had je wel een vergadering in Eindhoven, enz enz.
De afzender stond er met Koeieletters uit Koewacht op. Nu kon ik het al een beetje verklaren. Klein detail op de voorkant in het adres. Let eens op hoe de plaatsnaam is geschreven :)
Toch een beetje twijfelend het papier eraf. Wat in hemelsnaam kan er in zitten. En ja hoor, daar is ie dan. Mijn eigen biljarttafel !!!!

Het is inmiddels alweer 2,5 week geleden dat ik voor het laatst vloog en ik dek dat ik na dit geschenk nog minder ga vliegen. Biljarten is namelijk veeeeeel gemakkelijker!!! Je legt alle ballen op de plaats en je tilt de tafel aan 1 kant op en hopla, alle ballen rollen in de pockets. Wat die twee stokjes in de doos doen, daar ben ik nog niet achter. Ik denk dat dat voor het chinees eten nadien is.

Karel bedankt. Jij bent mijn vriend. Bij deze nodig ik je uit om binnenkort bij mij samen even te biljarten. Doe ik ook mijn feestneus op. Al zeggen sommigen dat ik die al sinds mijn geboorte op heb

Biljart.jpg

Biljart2.jpg

Hahaha wel aardig van Karel dat hij zo met je meeleeft, ik had alleen niet verwacht dat hij een huwelijks crisis in huize Schoorl zou veroorzaken...en ook op die manier naar jou kijkt Theo ;-) en het is niet eens 14 feb...

En dan ineens staat er een postbode op de stoep met een pakje. Wow verpakt in hartjespapier. Ineke komt direct met allerhande vragen. Waar was jij toen ik je belde en je de telefoon niet opnam, Had je wel een vergadering in Eindhoven, enz enz.
De afzender stond er met Koeieletters uit Koewacht op. Nu kon ik het al een beetje verklaren. Klein detail op de voorkant in het adres. Let eens op hoe de plaatsnaam is geschreven :)
Toch een beetje twijfelend het papier eraf. Wat in hemelsnaam kan er in zitten. En ja hoor, daar is ie dan. Mijn eigen biljarttafel !!!!

Het is inmiddels alweer 2,5 week geleden dat ik voor het laatst vloog en ik dek dat ik na dit geschenk nog minder ga vliegen. Biljarten is namelijk veeeeeel gemakkelijker!!! Je legt alle ballen op de plaats en je tilt de tafel aan 1 kant op en hopla, alle ballen rollen in de pockets. Wat die twee stokjes in de doos doen, daar ben ik nog niet achter. Ik denk dat dat voor het chinees eten nadien is.

Karel bedankt. Jij bent mijn vriend. Bij deze nodig ik je uit om binnenkort bij mij samen even te biljarten. Doe ik ook mijn feestneus op. Al zeggen sommigen dat ik die al sinds mijn geboorte op heb

Ik ben heel blij dat je zo blij bent met de biljarttafel maar ik denk dat je niets weet van hoe biljarten werkt en dat vind ik vreemd. en de stokjes zijn om de ballen mee te spelen maar dat weet jij heus wel en daarom denk ik dat je mij in het ootje neemt net zoals veel mensen doen hier op het forum. en nu ga ik verder met bouwen want anders kan ik volgend jaar niet meedoen

kdk

Back