Gert-Jan (GJVO) overleden.

Dank voor het adres! Ik ga maar eens een kaartje schrijven in gepaste omgeving!

XkmzjO.jpg

Wanneer ik een vraag stelde over de FRSKY X20 stuurde hij meteen een filmpje met de uitleg.. Betrokken en behulpzaam, bedankt Gert-Jan!
Sterkte voor voor de naasten!

Vanaf vorige maand met enige regelmaat gaan kijken of er iets op het forum stond hoe het met GJ ging.

Ik ben er stil van.

Het enige positieve is is dat er nu een eind is gekomen aan zijn lange en ellendige lijdensweg.

Het wordt helaas na nieuwjaar, want alle brievenbussen zijn tot na het oud en nieuw niet in gebruik.:(

De brievenbussen zijn weer open dus een kaartje kan weer verstuurd worden.
Voor zijn zus ook fijn denk ik.

Nog enig nieuws, is GJ voor altijd terug naar Amsterdam gekeerd of is hij bij de groene heuvels in de Eiffel gebleven..?

Ach, deze heb ik helemaal gemist. Dank voor het doorgeven van het bericht - ben er even stil van.
GJ heeft me regelmatig geholpen op het forum met advies over motors, regelaars en propellers. Ik
zal de eerste vlucht met de net nieuw ingerichte Cobra zwever aan hem toewijden.

Vandaag de zus van Gert Jan mogen ontmoeten.
Dankbaar om even met wat personen die wat dichter bij Gert Jan stonden bij elkaar te zijn.
Het deed me goed dat ik mocht komen.
Ik wens hier nog een keer de zus van Gert Jan veel sterkte toe.

Vandaag is de urn van Gert-Jan bijgezet op het graf van zijn (groot)ouders. Het was een waardig afscheid.
Er waren een paar leden van dit forum en een paar vrienden van hem aanwezig.
Wij werden welkom geheten door zijn zus, met koffie.
Na de kleine ceremonie waren we uitgenodigd voor een brunch.
De manier waarop het afgesloten is, voelt goed.

Zeker Wil, ik heb heel de verdere dag met een brok in mijn keel gelopen.
Ook samen met mede forumers voelde zo goed.
Jij ook hartelijk bedankt dat je me onder mij hoede hebt genomen.

Het was een bijzondere middag. Een klein genootschap van bekenden, vertrouwd op MBF maakt ook vertrouwd als oude vrienden bij het ontmoeten.
Ik heb een aantal gezichten gehoopt weer te zien, maar omstandigheden spelen een rol.

Het was goed zijn zus Coby te spreken, een schat van een vrouw, van gedachten kunnen wisselen. Heeft het verlies in mijn hoofd een plaats kunnen geven.

We gaan weer door met waar we het liefst onze tijd mee verdrijven. Het leven moet geleefd worden. En is wat dat betreft als gezegend te bezien, zolang we daarin kunnen verpozen, tot aan de dag dat we loslaten.

Gr Bas

Back