ik wilde bij deze vragen of mensen toevallig nog foto's in het archief hebben van een toestel van Theo Walravens?
Ik heb 1 fotootje gevonden op het internet, verder kom ik ook niet.
Het gaat om het oranje toestel wat rechts naast de A-10 staat.
Ik ben op zoek naar gegevens van dit toestel. Omdat er plannen zijn om een fd3/64 motor te gaan maken, en deze dan op zo'n soortgelijk toestel te gaan vliegen.
Nu zullen jullie wel denken, een fd3/64 motor ????? Die zijn achterhaald.
De reden waarom een fd3/64 is, dat het geluid van deze motor een lager licht dan de huidige motoren. Dit vanwege dat de fd3/64 maar een uitstroomsnelheid van 200m/sec heeft, en de huidige motor ligt dit stukken hoger. Dit alles heeft dan weer te maken, met de geluids-regels die wij op het vliegveldje hebben.
wie heeft er nog info?
Ik heb 1 fotootje gevonden op het internet, verder kom ik ook niet.
Het gaat om het oranje toestel wat rechts naast de A-10 staat.

Ik ben op zoek naar gegevens van dit toestel. Omdat er plannen zijn om een fd3/64 motor te gaan maken, en deze dan op zo'n soortgelijk toestel te gaan vliegen.
Nu zullen jullie wel denken, een fd3/64 motor ????? Die zijn achterhaald.
De reden waarom een fd3/64 is, dat het geluid van deze motor een lager licht dan de huidige motoren. Dit vanwege dat de fd3/64 maar een uitstroomsnelheid van 200m/sec heeft, en de huidige motor ligt dit stukken hoger. Dit alles heeft dan weer te maken, met de geluids-regels die wij op het vliegveldje hebben.
wie heeft er nog info?