Geschikte sleepkist gezocht

Beste medepiloten! Ik speur iedere dag eBay.de af maar heb nog steeds geen mooie sleper op de kop kunnen tikken. Ben op zoek naar een kist voor ca. 60cc.
Als je er een weet, laat maar horen!
Aangezien ik niet z'n bouwer ben, koop ik graag een gebruikte Heb overigens een mailtje gestuurd naar de leverancier van de Maule, zie eerder berichtje van Richard. Echter nooit wat gehoord van die mensen ;-(

Beste medepiloten! Ik speur iedere dag eBay.de af maar heb nog steeds geen mooie sleper op de kop kunnen tikken. Ben op zoek naar een kist voor ca. 60cc.
Als je er een weet, laat maar horen!
Aangezien ik niet z'n bouwer ben, koop ik graag een gebruikte Heb overigens een mailtje gestuurd naar de leverancier van de Maule, zie eerder berichtje van Richard. Echter nooit wat gehoord van die mensen ;-(

Wel eens van een Piper PA-18 uit Friesland gehoord?
Wat heb je er voor over, spw van 2,8M

Wilga in Staphorst? van wie? op internet?

EDIT: AH Net gevonden op marktplaats. Is helaas een beetje boven budget. Wel mooie kist!

Laatst bewerkt:
Ik heb een EMHW Decathlon XL te koop, spw 3m, 3w70 met reso (6500 rpm met mejzlik 26*10). Ik heb er tot 6m zwevers mee gesleept, zonder probleem. De kracht is vergelijkbaar met een wilga met een king 100 op, maar de decathlon is lichter en vliegt ook goed kunstvlucht. Bij interesse kan je me mailen.

Even een update: Ebay heeft nog geen sleepkist opgeleverd (2x net naast het net gevist). Inmiddels wel een ASW15b met 4,9m spanwijdte gekocht! Vanmorgen bij Keulen opgehaald....

Hoi Erik,

Een vriend van mij wil van zijn mooie ( Veenstra) PIPER CUB af ( te groot voor hem) . Spanwijdte 2,80 meter. Hij is schade vrij en er zit een 38 zenoah op,
Met flaps en landingslicht.
Hij is in Camo groen gespoten met een Oranje motorkap..
O, ja de servo's zitten er ook in.

Misschien is dit wat voor je?......:music:

Martin

Back