WillydeWoofer
Forum veteraan
Een paar 6s lipo's erbij voor het komende seizoen leek mij wel wat. Totdat ik de huidige prijzen en verzendkosten zag. Ik doe het voorlopig nog maar even met wat ik heb. Voor de gouden tip sta ik natuurlijk open.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, waar heb je gekeken en naar welke merken / soorten? Alles is nu duurder maar HRB valt nog heel erg mee. Deze verkoopt via Ali express als HRB offcial store. Verzend ook veel uit europa (duitsland) dus snel geleverd vaak. Super kwaliteit en goede service.
Als ik hier kijk: https://nl.aliexpress.com/item/4000047239332.html?pdp_npi=4@dis!EUR!€ 208,69!€ 129,39!!!213.32!132.26!@2103919917405024558206644e8f6c!12000028560319405!sh!NL!911574121!X&spm=a2g0o.store_pc_allItems_or_groupList.new_all_items_2007472626886.4000047239332&gatewayAdapt=glo2nld
2 stuks 6s 5000 50C met XT 90 connector voor 156 euro incl verzending uit duitsland. Dat valt mij toch nog mee. Die cellen gebruiken we hier veel en doen het heel goed. Ze hebben niet alle stekkers op voorraad in duitsland dus kijk naar de verzend locatie. Vanuit china kan ook maar duurt lang en is duurder. 2x 6s 6000 mAh is 185 euro uit duitsland, ook niet gek. Stekkers vervang ik altijd toch zelf.
Blijft sneu voor de Oeigoeren, Tibetanen, Hongkongers en en andere onderdrukte "Chinese" bevolkingsgroepen. Tenzij je natuurlijk vindt dat dat niks met modelbouw te maken heeft.
Ik doe sinds enige tijd mijn best om geen Chinese produkten te kopen. Is een boel gezoek en meer dan eens blijkt als ik de koopwaar in huis krijg dat er toch nog ergens "made in China" op staat, maar je kan altijd je best doen, toch?
En wat zou je dan willen “ doen “ hieraan stoppen met Lipo’s gebruiken ?
Dat is dus wat je doet als je net als vroeger Chinese spullen blijft kopen hè.Ik denk in een hutje op de hei gaan wonen.
Een paar 6s lipo's erbij voor het komende seizoen leek mij wel wat. Totdat ik de huidige prijzen en verzendkosten zag..
Probeer juist zoveel mogelijk in China te kopen.Dat is dus wat je doet als je net als vroeger Chinese spullen blijft kopen hè.
Maak je geen zorg... de Oeigoeren en Tibetanen zullen door jou geen enkele boterham méér hebben...Ik
Probeer juist zoveel mogelijk in China te kopen.
En vanwege mijn portemonnee en om die mensen ook een boterham te gunnen.