Ehm.. Máár als je in een lastige situatie terecht komt met je Serval krijg je hem er volgens mij wel makkelijker uit als je al ervaring met een rolroertrainer hebt. Rico, jouw charter was door het vermogen een stuk wendbaarder dan ik gewend was... Het rustige, zelf corrigerende karakter was namelijk zo goed als verdwenen, en daar heb je blijkbaar van geleerd..?
Als je een Charter met 4cc vliegt, is hij zo tam als het maar kan. Ga daarna een Serval met dezelfde cilinder inhoud vliegen... Gaat een stuk harder en is zeker wendbaarder. Ben er bijna zeker van dat als je een net afgevlogen leerling bij een Serval de zender in z'n handen duwt dat hij binnen no time weer beneden is.....
Veiligheid boven alles, en het lekker rustig aan doen is misschien alleen maar goed in sommige gevallen...
:teacher: Haastige spoed, is zelden goed... 8)
Als je een Charter met 4cc vliegt, is hij zo tam als het maar kan. Ga daarna een Serval met dezelfde cilinder inhoud vliegen... Gaat een stuk harder en is zeker wendbaarder. Ben er bijna zeker van dat als je een net afgevlogen leerling bij een Serval de zender in z'n handen duwt dat hij binnen no time weer beneden is.....

Veiligheid boven alles, en het lekker rustig aan doen is misschien alleen maar goed in sommige gevallen...
:teacher: Haastige spoed, is zelden goed... 8)