Gestolen Raptors!!!

zendesigner zei:
DE ADVOCAAT HEEFT DIT IN GOEDER TROUW GEKOCHT, voor een redelijk bedrag en dus is het nu zijn eigendom.
Het enige wat je kan doen is gaan procederen tegen de dieven om je verlies terug te krijgen, en dat natuurlijk tegen hun eigen advocaatje.....

RECHTspraak noemen ze dit... :evil: :evil:

WTF???? 8O

dus den advocaat koopt eerst gestolen grasmachien van de "gangstertjes" (hoe oud zijn die dan mss?)
Om ze dan daarna zelf te gaan verdedigen???

Sounds kinda fishy.

Wij hebben gelukkig zo nog niks tegengekomen in de club.
naja, er is dan ook niks om te pikken, tenzij 2 versleten tuinstoelen :lol:

yep het is nu zo eenmaal. We hebben enkel wat kleinere spullen terug gekregen die ze nog bij die jongens thuis hadden gevonden, een rol elektrische draad etc... maar de grote stukken waren al verkocht. Dan mag je nog zelfs facturen van aankoop hebben , geen avance.

Der is wel wat gerechtigheid al geschied ondertussen, hoe grof het ook klinkt.

een van de daders is door zen kompanen doodgeschoten over een andere zaak.

Ondertussen is men in 1 jaar al zes maal binnengebroken. Laatste keer was twee weken geleden, toen hebbe ze alle cola en chips gepikt :(
, de jenever van het nachtvliegen hebben ze laten staan.

Ik zeg altijd maar : Gerechtigheid is misschien blind maar kan zien in het donker. :wink:

De club ligt daar ook wel afgelegen vind ik, mss betere afsluiting e.d. :?:

hier in nederland is het nog altijd zo dat als je geen afstand doet van je machine (tenslotte is ie geregistreerd als gestolen, en terug opgedoken al dan niet via heling) dat het ding dan in beslag blijft tot er een oplossing is.
het is natuurlijk van de gekke dat meneer den advocaat nog in het bezit van het masjientje is :(

Ik denk dat er geen bewijs voorhanden is dat die maaier van de club is, anders hadden ze hem allang terug. Als advocaat een normaal bedrag heeft betaald is van heling ook geen sprake. Wel een nare boel zeg :?

bewijs genoeg, factuur met serienummer van motor zal wel volstaan zeker ?

Simpel aangezien het ter goeder trouw gekocht geweest is , kan je je eigendom enkel terugvorderen van de dief , en niet van de huidige (rechtmatige blijkbaar) eigenaar .

Dus alles de lange baan op , wahcten op uitspraak rechter , dan hopen dat de heren nog iets op hunnaam hebben, dan terugvorderen.

Back