Gevaren van Lipo's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou effe reageren op topics over lipo gevaren die afgesloten worden.

Mensen, lipo's zijn dus echt wel gevaarlijk !!!!!
Ik werk voor een batterijenfabrikant. En wij brengen onze lipo's nog steeds niet op de markt wegens de grote gevaren die deze cellen met zich meebrengen. Deze technologie staat nog lang niet op punt.

Ik wil de cellen niet afbreken, ik vlieg er zelf ook mee. Maar zoals ik hier kan lezen vatten veel mensen de gevaren nogal licht op. Het is echt geen speelgoed jongens, maar een product dat nog in zijn kinderschoenen staat en waar nog veel aan ontwikkeld moet worden.

Groeten Brecht

is al vaak verteld volgens mij. Zo kan je blijven waarschuwen...

Ok, er zitten gevaren aan, maar als je er goed nadenkend mee om gaat is de kans op ongelukken vrij klein. Het kan altijd gebeuren natuurlijk, maar ze zijn zeker niet idiot-proof.

oftewel, tiep eens lipo + gevaar in in de zoekfunctie, we worden al overspoelt met waarschuwingen...

zucht....

Er zijn hier al zoveel topics over.

Je moet geen mensen bang gaan maken over lipos.
Als je normaal omgaat met lipo's is er niks aan de hand. En als je alles precies volgens het boekje doet al helemaal niet.

Er zijn zoveel andere dingen waar we ons druk om kunnen maken.
Als je een beetje respect voor alle dingen hebt(weten waar je mee bezig bent) is er niks aan de hand.

EDIT: Sietse was me voor :oops: :evil: :wink:

:evil: :evil: :evil: kijk uit met roken kijk uit met motorrijden en brommerrijden en autorijden en met solderen en lassen kijk uit met drank.
pillen coke ghb wiet spiritus methanol[blind]koffie thee
beriliumoxide vhf uhf straling leningen op tv .
cyano aktivator epoxi 2 comp lijm wc eend weekmakers.lood
aardstraling
met onun air vliegen
enzenzenzenzenzenz
zo net een lekker patatje op golesterol nu een peuk en een kop koffie .
kan ik weer verder lezen op dit forum.
groeten wiebe

ook dit dradje gaat op slot, graag je bevindinegn goed of niet goed in een van de open draadjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back