A
Aurugorn
Guest
Hallo mensen daar ben ik weer 
Ik heb vandaag gevlogen met mn F18 64mm EDF jet, dit was een hele mooie vlucht. ER stond een beetje wind en we hebben alles vastgelegd op film.
De 1e landing was heel erg mooi, maar de 2e landing wilde iik nog een laatste bocht maken omdat hij te hard ging, alleen hiervoor had hij te weinig power en kwam hij niet meer omhoog dus crashte hij.
Het is niet zo'n harde crash alleen 1 aileron doet het niet meer?!
Moet ik nog ff uitvogelen hoe dat zit daarmee.
Maar hier is mijn vlucht!:
Kijk in de description voor alle flyby's landings, slow flyby's en invert flights
Oordeel me maar, ik sta open voor kritiek ik wil graag beter worden en mijn hobby uitbreiden!
MynCi0nU5Ao[/media] F-18 64mm EDF Jet - 2 Maiden Flights! - YouTube
Kijk hem wel op 1080p FULL HD, anders is het niet zo mooie kwaliteit

Ik heb vandaag gevlogen met mn F18 64mm EDF jet, dit was een hele mooie vlucht. ER stond een beetje wind en we hebben alles vastgelegd op film.
De 1e landing was heel erg mooi, maar de 2e landing wilde iik nog een laatste bocht maken omdat hij te hard ging, alleen hiervoor had hij te weinig power en kwam hij niet meer omhoog dus crashte hij.
Het is niet zo'n harde crash alleen 1 aileron doet het niet meer?!
Moet ik nog ff uitvogelen hoe dat zit daarmee.
Maar hier is mijn vlucht!:
Kijk in de description voor alle flyby's landings, slow flyby's en invert flights

Oordeel me maar, ik sta open voor kritiek ik wil graag beter worden en mijn hobby uitbreiden!
MynCi0nU5Ao[/media] F-18 64mm EDF Jet - 2 Maiden Flights! - YouTube
Kijk hem wel op 1080p FULL HD, anders is het niet zo mooie kwaliteit
Laatst bewerkt door een moderator: