Gevraagd: een eigen subforum voor de verkoop van multicopters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, die smiley had ik wel gezien, maar bewust weggelaten.
Ik hou niet van sarcasme of dreigementen.

Pardon?
Dus je laat gewoon een wezenlijk deel van een verhaal weg, en legt het dan uit alsof dat kleine stukje de waarheid is?

Zo kan ik ook mensen in een raar daglicht zetten.

Wat er bedoelt wordt: de toon wordt nu al grimmig en anti mod.
Er wordt nu al op de persoon gespeeld.

Bedenk wel ff dat je tegen het forum vecht als je tegen de mods gaat vechten.
Ben je hier dan wel op je plaats?
Geen dreigement, gewoon voor jezelf te overpeinzing...

Vragen staat vrij, en er zijn meer antwoorden dan ja.
Nee is er ook 1

Zoals Burp al aangeeft, is dit niet de eerste keer dat er om meer subfora wordt gevraagd. Daar is door het beheer dus al eerder overleg over gepleegd en de uitkomst was dat het ongewenst was. De forumleden die hier al wat langer rondhangen weten dat en leggen zich erbij neer. De wat "jongere garde" mist deze voorkennis, maar dat wil nog niet zeggen dat je je op deze manier hoeft op te stellen. Als het je niet aanstaat....

Het is en blijft ongelofelijk dat er zoveel berichten (imiddels 42) aan 1 enkel verzoek worden gespendeerd. De vraagstelling was wat ongelukkig, dat geef ik toe, maar ik denk dat mod's toch een voorbeeldfunctie vervullen van professioneel communiceren.

Als Robert de eigenaar is en hij beslist dan is het ook niet noodzakelijk dat iedere mod zich hier mee gaat bemoeien en zijn eigen mening gaat uiten. En er dan ook nog verschillende meningen ontstaan tussen de mod's. Mensen probeer in ieder geval professioneel te blijven. Waarom niet de opmerking "We leggen dit voor aan Robert en je hoort zo spoedig mogelijk hierover.".....

Laat Robert gewoon de keuze maken en leg jezelf daarbij neer. En dan graag iedereen!

Ik vecht nergens tegen, ik ventileer alleen mijn mening en visie.
En de rest van het stuk wat ik niet ge-quote heb, is nog steeds voor iedereen leesbaar.

Ik creëer ook niet mijn eigen waarheid, nogmaals, ik citeer alleen maar.

Meer zeg ik er niet meer over en laat het verder over aan de eigenaar van het forum.

Ok, om verdere vervuiling te voorkomen, gaat hier een slot op.

Om het professioneel en zuiver te houden.
Mods en robert kunnen ondanks een slot alsnog plaatsen, het antwoord volgt als dit er is.

Op verzoek, aangezien iemand erg benieuwd was naar Robert zijn mening:

Die wijkt niet af van de mening van de mods.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back