gevraagd meer info medusa

Kevin het is makkelijker voor jezelf als je al je vragen in één topic stelt.
Niet hier info over het schip vragen, ergens anders een bouwdraadje starten en weer ergens anders info vragen over een zender van een auto...

Je maakt het jezelf moeilijk en uiteindelijk zorgt het ervoor dat mensen denken: "O nee hé... weer een draadje van Kevin... Wéér ergens anders!"

Kijk eens naar het Bismarck topic: bijna alle informatie in één doorlopend verhaal. Op één bouwer na, die heeft z'n eigen verhaal.

Of het topic over de S100 serie Snellboote. Gaat over het model, inbouw van de motoren, schroeven, roeren, regelaars, alle problemen die de bouwers hadden en soms nog steeds hebben: in één draadje!

mee eens niet allemaal verschillende topics starten, das gewoon niet handig over hetzelfde onderwerp. Zelf ben je ook constant bezig om al je topics af te gaan he. Hou het makkelijk, das voor iedereen fijner.

Als ik info heb stuur ik het wel, kom hem nou niet vaak tegen in de vaart. Ben heb 1 keer tegen gekomen toen ik aan boord was :s

Op shipphoto staat toch een naam, Varen je ouders, anders moet je eens in het dekatel boekje kijken bij diezelfde naam en met de eigenaar bellen, miss wil die man je wel helpen. Of in de almanak kijken. Daar staan ook veel gegevens in.

1ste bekende naamMedusa
image.php
ScheepscategorieVrachtschepenENI Nummer06004189Bouwjaar2006BouwwerfLeninskaya Kuznitsa Shipyard, Kiev
Ukraine
7jFYllMRid5oNg0g.gif
AfbouwwerfDamen, Bergum1ste EigenaarM. Vandenbussche in DendermondeNationaliteitBelgië,
cdWTC2GBUDbpkXox.gif
Aantal TEU90 Foto: Ruud Mulder Laatste naamMedusa ScheepstypeMotorvrachtschipENI Nummer06004189EigenaarM. Vandenbussche in Dendermonde Eerste bekendLaatste bekendTonnage1520 ton1520 tonLengte8480 cm8480 cmBreedte960 cm960 cmDiepgang290 cm290 cmVoorstuwingMitsubishi 1197 pkMitsubishi 1197 pkMotortypeS 12 R-MPTAS 12 R-MPTAKopschroef480 pk DAF Ballegooy.480 pk DAF Ballegooy. Vorige / volgende scheepsnamenVorige / volgende eigenaren
info.gif
</SPAN> 1
camera.gif
2006 Medusa 1 M. Vandenbussche in Dendermonde

Laatst bewerkt:
Back