gevraagd tekeningen USS Missouri BB-63

• Topicstarter Topicstarter davincituning
  • Startdatum Startdatum
D

davincituning

Guest
Gevraagd de tekeningen van de USS Missouri BB-63

Ik wil dit schip heel graag gaan bouwen voor mijn volgende project, wie heeft ze liggen of weet waar ik ze eventueel kan verkrijgen.

Eventueel ruilen voor tekeningen die ik heb liggen van diverse schepen of anders betaal ik er gewoon voor natuurlijk.

Gr. Vince

Neem eens contact op met de mannen van de MMI (Mini Marine International)

Zij hebben afgelopen zaterdag bij Vaargroep Flevoland een meeting gehad, en daar voer een prachtige "Mighty Mo" rond.
3 meter lengte...
De eigenaar vervoerde haar in een Volvo stationcar in drie delen:
Voorschip, achterschip, opbouw.
Gelukkig hebben we een schepenlift op de vereniging, anders had ik nu een hernia...
MMI%2Bdag%2BBiddinghuizen%2B2008_DSC01817.jpg.small.jpg

Meer foto's: MMI - De landelijke vriendenkring voor modelbouwers van marineschepen , dan op "links" klikken, vervolgens op "foto's" en dan op "MMI dag Biddinghuizen 2008".

Meer info over de MMI: MMI - De landelijke vriendenkring voor modelbouwers van marineschepen

Succes!

Bedankt voor de reactie Roel.

Ik zal eens proberen of ik contact met deze meneer kan krijgen.

Groet Vincent

Btw heb nog wel 7 detail tekeningen en spantenplannen voor de Bismarck schaal 1:100Daar van zijn de tekeningen wel ruim 3 meter.....lol

Jammer dat je de tekeningen niet meer hebt Arie, foto's op je site zien er goed uit.

Helaas wil ik de tekeningen niet in de states bestellen ten eerste ben ik niet in het bezit van een creditcard en ten tweede met paypal heb ik slechte ervaringen.

Eventueel heb ik nog een optie om een romp met tekeningen te bestellen
bij fleetscale in engeland maar dan zit ik weer met erg hoge verzend kosten. De romp+tek. is niet zo duur ongeveer 127 pond komt alleen nog +/- 60 pond verzendkosten bij omdat deze langer is dan twee meter.
dit is eigenlijk wel interesant als je meerdere rompen besteld met een aantal mensen, want dan betaal je maar 1x verzendkosten.

Het liefst bouw ik de romp zelf, en wacht nog even op een reactie van een mailtje wat ik heb verstuurd.

Beste Vince, de tekeningen van de USS Missouri BB-63 zijn ook te krijgen bij Verlag fur Technik und Handwerk in Duitsland voor 25,20 euro.( www.vth.de: INDEX ) In Duitsland is het mogelijk tegen vooraf betaling te werken indien je geen creditcard hebt. Je besteld de plannen, ze sturen je een rekening, je betaald deze en zogauw ze het geld ontvangen hebben sturen ze je de plannen op.
Groetjes
Jos

The Floating Drydock

Hoi,

Ik heb de tekening van de Missouri(schaal 1:96) besteld bij The Floating Drydock The Floating Drydock in de USA. Ook heb ik daar een boek(A3 formaat) besteld met alleen maar schaaltekeningen(ook 1:96) van de USS Missouri. Alles is van zeer goede kwaliteit. Alleen het boek heb je nodig. Hier zijn veel meer details en aanzichten te vinden dan op de tekening. Zowel de tekening als het boek geeft de Missouri weer uit de periode 1944-1945.

Groetjes,

Willie

Hallo,

Allen bedankt voor jullie reacties, als het goed is krijg ik binnenkort de tekeningen binnen.

Gr. Vince

een kit in een kopen is te duur , en zelf de onderdelen maken kan ik niet .

het beste voor my is een kit wat in delen komt met alle onderdelen en gegevens.

misschien aan deagostini of haccete vragen of ze ooit doen

Back