Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Larsio,
Misschien belangrijk om te weten is het formaat.
Ziroli heeft plans van de B25 101 inch en eentje van 118 inch.
Gezien je leeftijd lijkt me dit net iets te groot al kan ik natuurlijk fout zijn.
Succes
Tom
Tekeningen voor een statisch model of een vliegend model? Bouwen en vliegen van een vliegend model kun je voorlopig wel even vergeten, beiden te moeilijk voor iemand van jouw leeftijd/ervaring.
Is het voor in de vitrine of voor radiobesturing?
Een radiobestuurde moet je verlopig maar even vergeten, daarvoor heb je niet de bouwervaring en niet de vliegervaring. Voor leren vliegen een Easystar, veel over te vinden op het forum. Ga eens op een zondagmiddag bij een vliegclub kijken en vragen, dan krijg je een goed idee wat het allemaal inhoudt. Twee elkaar overlappende en aanvullende overzichten van clubs in Nederland:
KNVvL Modelvliegsport - Voorpagina -> clubs
Modelvliegclubs database op Airtoi
aandachtspunten-voor-het-beginnen-met-modelvliegen
Hoi Larsio,
Ik schat de bouw van zo'n B25 radiobestuurd voor het vliegtuig zonder zender op een 4000 euro...
En een vitrinekast in dat formaat is ook duur.
Succes
Tom
Larsio,
Zoals ik al eerder zei je kan deze bij Ziroli kopen.
Welcome To Nick Ziroli Plans Online
Which Size
Tom
Flying styro kits heeft een B-25 in hun collectie en is ook niet duur ongeveer 179 euro daar kun je hem zelf niet voor bouwen een super mooie kist _Flying Styro Kit_ deze kun je bestellen bij Lengler.com
ik heb wel tekeningen maar dan wordt hij wel 2 meter 10 en van hout.
Top flite heeft ook een houten arf van 2 meter 10
Welcome to Top Flite: RC Model Airplane Kits, ARFs, MonoKote and Accessories