Gezocht b-25 Mitchell bouwtekening

Das inderdaad de mitchell van de SKHV die is vroeger geweest van de DBAF ik sleutel er al 8 jaar aan als AVT er maar die tekeningen moet geen probleem zijn om eens iets af te spreken zodat je ze kunt kopieren het zijn wel tekeningen voor een vliegende B-25

ok mooi maakt niet uit of het een vliegende is maar staat er ook iets in over de besturing van de wielen laten vliegen wordt moeilijk maar rijden moet geen groot probleem zijn toch? is namelijk niet makkelijk om een servo aan 1 voorwiel te monteren heb niet met de afmeting die ik in gedachten heb ik vrij weinig ruimte

Laatst bewerkt:
Ik moet ff kijken hoe die bestuurd word maar met een servo aan de neuswiel moet niet zo een probleem zijn hoor :D
de mitchell van FSK heeft maar een spanwijde van 1,20 en heb mensen gezien die ze tot zelfs retracs hebben gemaakt volgens schaal
hoe groot ga je hem maken dan?
Hier is van een ander forum waar ze met de b-25 mitchel bezich zijn van FSK daar staan ook foto's op hoe dat ze de besturing hebben gedaan B-25 Build Log - Flying Styro kit(Hobby-Lobby) - RC Groups

Laatst bewerkt:
Ik moet ff kijken hoe die bestuurd word maar met een servo aan de neuswiel moet niet zo een probleem zijn hoor :D
de mitchell van FSK heeft maar een spanwijde van 1,20 en heb mensen gezien die ze tot zelfs retracs hebben gemaakt volgens schaal

nee maar het is moeilijk om in de ruimte die ik uit de planken moet halen (voor de binnenkant) moet heb ik weinig ruimte ik heb er al een ontwerpje voor maar het grootste probleem is de ruimte en kan niet teveel uit de planken snijden anders zijn ze te slap en de voortstuwen moet via 2 electromotortjes met prop maar weet jij welke ik het beste kan gebruiken heb eentje met 400 en 16.800 onbelast toerental is dat een goede?

Ik heb zelf niet zo veel ervaring met electro kisten de mitchel wordt de eerste maar kijk een op deze link daar heb je meer info over de FSK mitchel en ook foto hoe ze de besturing hebben gemaakt
B-25 Build Log - Flying Styro kit(Hobby-Lobby) - RC Groups

ik ga eens kijken naar mijn tekeningen en laat morgen wel horen of er iets instaat kijk ook eens op deze pdf link daar staat in hoe ze dat model van topflite besturen http://manuals.hobbico.com/top/topa0980-manual.pdf

staat inderdaad veel goede info in maar ik ben er morgen wel weer ga nu offline alvast bedankt voor de info

grtz

Misschien de tekening?

En als je er dan eentje wil maken op schaal van balsa of wat dan ook wens ik je veel sterkte met 0,0 bouwervaring.
Je zou ook opzoek kunnen gaan naar een plastic bouwmodel van dat vliegtuig op zo'n groot mogelijke schaal en daar je spulletjes inbouwen.

hoi ik ben al 4 jaar aan het zoeken naar een bouwtekening van de b-25 mitchell weet iemand meschien waar ik hem kan vinden hoop het wel.
alvast bedankt

Back