Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er een van de laatste versie met rolroeren. Bedoel je die?Wie kan mij helpen aan de bouwbeschrijving van de Robbe Charter.
Ik heb er een van de laatste versie met rolroeren. Bedoel je die?
Doe mij per pb even een mailadres? Dan doe ik van t weekend wel scannen.Klopt, de versie met rolroeren die is uit gebracht na 2009 meen ik. Wil je mij daar een kopie van e-mailen? uiteraard tegen betaling.
De charter staat als tekening wel op outerzone. De laatste bouwbeschrijving (nog) niet....Wat meer forum-uitleg, en om te voorkomen dat je PBs/conversaties/discussieberichten e.d. over het hoofd ziet
discussies volgen/abonneren, locatie, e-mail & pop-up notificaties, conversaties/PBs & profielposts.
En staat de Charter niet op www.outerzone.co.uk?
Svp aan Henk 48 , heb je al die tekening van de charter met rolroeren, Outerzone heeft de gewone uitvoering zonder aironds,graag een copie als het kan tegen betaling snap je wel,gr . danke albert geelen.Wie kan mij helpen aan de bouwbeschrijving van de Robbe Charter.
Ja,die zoek ik,???? gr.A.GeelenIk heb er een van de laatste versie met rolroeren. Bedoel je die?
Graag,mij ook een kopie graag,svp.A.Geelen (tegen betaling dan)Klopt, de versie met rolroeren die is uit gebracht na 2009 meen ik. Wil je mij daar een kopie van e-mailen? uiteraard tegen betaling.
Erik zou ik ook een kopie kunnen krijgen tegen betaling natuurlijkHeren, stuur mij maar een PB.... Ik heb hem.