arenddek 15 nov 2024 #1 Ik wil een bomschuitmodel bouwen en ben dus op zoek naar een bouwtekening, kan iemand me daar aan helpen?
Ik wil een bomschuitmodel bouwen en ben dus op zoek naar een bouwtekening, kan iemand me daar aan helpen?
F frank3 16 nov 2024 #2 Er is een boek,"hoe bouw je een bomschuit". Maar dat heb je zelf waarschijnlijk ook al gevonden. Met een bouwplaat.
Er is een boek,"hoe bouw je een bomschuit". Maar dat heb je zelf waarschijnlijk ook al gevonden. Met een bouwplaat.
Fuel Monkey 16 nov 2024 #3 Kijk eens bij een van beide linkjes. Misschien kan je daar iets vinden. Visserij - Modelbouwtekeningen.nl bomschuit tekeningen - Zoeken Grt John
Kijk eens bij een van beide linkjes. Misschien kan je daar iets vinden. Visserij - Modelbouwtekeningen.nl bomschuit tekeningen - Zoeken Grt John
D dvanvreeswijk 18 nov 2024 #4 Wij krijgen in ons archief de Katwijkse bomschuit (Vmbchet Anker) Misschien is dat wat voor je gr. Dirk
Wij krijgen in ons archief de Katwijkse bomschuit (Vmbchet Anker) Misschien is dat wat voor je gr. Dirk
arenddek 18 nov 2024 #5 dvanvreeswijk zei: Wij krijgen in ons archief de Katwijkse bomschuit (Vmbchet Anker) Misschien is dat wat voor je gr. Dirk Klik om te vergroten... Misschien wel Dirk hoe kom ik hier aan/bij ?
dvanvreeswijk zei: Wij krijgen in ons archief de Katwijkse bomschuit (Vmbchet Anker) Misschien is dat wat voor je gr. Dirk Klik om te vergroten... Misschien wel Dirk hoe kom ik hier aan/bij ?
D dvanvreeswijk 18 nov 2024 #6 stuur mij even een berichtje via de site van VMBC Het Anker in het tekeningenarchief gr dirk